Garáž.cz
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní menu
Zavřít menu
Moje sledované
Novinky
Ze světa automobilek
Zajímavosti
Co je kde na prodej
Tuning a přestavby
Hry a filmy
Kvízy
Testy
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Motorky
Servis
Jak na to
Legislativa
Čísla a statistiky
Nákup auta
Obytné vozy
Historie
O autech a technice
O lidech
Reportáže
Auto-moto muzea
Rozhovory
Podcast
Blog
Události
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Videa
Wiki
záhlaví
Garáž.cz
Garáž rubriky 1. úrovně
Novinky
Zajímavosti
Testy
Motorky
Servis
Historie
Reportáže
Podcast
Blog
Události
Videa
Wiki
Moje sledované
Více
Garáž rubriky 2. úrovně
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Více
Drobečková navigace
Garáž.cz
Události
Rally
Rally závody
Garáž.cz rubriky 3. úrovně
Dakar
Hlavní obsah
Článek
Načíst předchozí
Dakar
Čtyři Audi Quattro na Dakar Classic předvádí fantastickou show. Na čas a výsledky ale kašlou
Dakar Classic je soutěž sama pro sebe. Jede se na jiných tratích a nezávodí se na čas, ale pravidelnost. Je to taková obdoba setinových rally. Nicméně na stroje, které v ní startují, je prostě radost pohledět. A některé týmy si tam jedou svůj vlastní závod. Jako třeba tyhle čtyři Audi Quattro Rally S1!
Dakar
Dakar jako řemen: Včera dojezd za tmy, dnes závodníky čeká ďábelská etapa
V půl sedmé zapadne slunce a během chvíle je tma. Od půl šesté už jsou tak dlouhé stíny, že pořádně nevidíte, kam jedete. Pořadatel naplánoval na druhou půlku soutěže zatraceně dlouhé etapy a teď s tím má problém on i závodníci.
Dakar
Aktuálně nejrychlejší pilot na Dakaru v dunách pravidelně zvrací. A zdaleka není sám, jen se o tom nemluví
Henk Lategan se svou Toyotou Hilux sice ovládl první polovinu letošního Dakaru, ale nebylo to pro něj vůbec jednoduché. Třeba i proto, že v dunách dvoudenní etapy 48h Chrono musel zastavit, protože zvracel. Kinetóza ale netrápí jen jeho, bojuje s ní víc závodníků, jen o tom nechtějí mluvit.
Dakar
Zlaté české ručičky na Dakar Classic: Přes noc vyměnili motor v Pajeru. Neuvěříte, co použili místo zvedáku
Česká posádka závodí mimo zájem objektivů televizních kamer a fotografů, jejím hlavním cílem je si to užít. Ostatně o tom je kategorie Dakar Classic především. Největší výkon ale zatím nepředvedli na trati, nýbrž v bivaku, když přes noc vyměnili motor ve svém Mitsubishi Pajero.
Historie
Sobotní porce nostalgie: Takhle kdysi Češi závodili na Dakar Rally. Úspěšné Tatře tehdy konkuroval i Liaz
Dakar Rally je pro Čechy oblíbená motoristická disciplína, a to hlavně v kategorii kamionů, v níž čeští jezdci zažili mnohé úspěchy. Připomeňte si někdejší dakarské speciály Tatry a Liazu.
Dakar
Půlka Dakaru za námi. A byla to pohroma pro favority, včetně Čechů. Tak drsný nástup nikdo nepamatuje!
Půlka Dakaru, ale zároveň jen pět etap. A do konce jich zbývá ještě sedm. Není den, aby se nestalo něco dramatického, a je jedno, jestli sledujete hlavní favority, nebo jen Čechy. Všichni si tady jedou svůj boj a všichni vědí, že do cíle je ještě daleko.
Dakar
Nejrychlejší český motorkář na Dakaru skončil. Michka zastavila banální, ale na místě neopravitelná závada
Jel na patnáctém místě průběžného pořadí, držel plyn, co to jen šlo, a cíl měl jasný - ukázat se zase v Top 10. Teď je z něj další smutný hrdina dakarského příběhu a ještě dnes poletí domů.
Dakar
Dakarský spor Prokopa s Lopraisem: Za všechno může přístroj, který má podobným situacím předcházet
Závodníci na Dakar Rally v rozhovorech často zmiňují, že soupeř nereagoval na sentinel nebo že sentinel hlásil nějaký problém. Tohle elektronické zařízení najdete v autech, v kamionech i na motocyklech a na Dakaru už slouží od roku 2005! K čemu je a co všechno umí?
Načítám
Zobrazit další články
Postranní panel
Reklama
Reklama
Postranní panel
Rally - Dakar, Barum, Africa Eco Race a další rallye závody