Garáž.cz
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní menu
Zavřít menu
Moje sledované
Novinky
Ze světa automobilek
Zajímavosti
Co je kde na prodej
Tuning a přestavby
Hry a filmy
Kvízy
Testy
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Motorky
Servis
Jak na to
Legislativa
Čísla a statistiky
Nákup auta
Obytné vozy
Historie
O autech a technice
O lidech
Reportáže
Auto-moto muzea
Rozhovory
Podcast
Blog
Události
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Videa
Wiki
záhlaví
Garáž.cz
Garáž rubriky 1. úrovně
Novinky
Zajímavosti
Testy
Motorky
Servis
Historie
Ojetá auta
Podcast
Reportáže
Blog
Události
Videa
Wiki
Moje sledované
Více
Garáž rubriky 2. úrovně
Nová auta
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Více
Drobečková navigace
Garáž.cz
Testy
Youngtimery a veterány
Youngtimery a veterány
Hlavní obsah
Článek
Youngtimery a veterány
Audi A8 W12 bylo kdysi naprostým vrcholem německé automobilky. Ale dnes ho doma spíš mít nechcete
Mám strašně rád víceválcové limuzíny. Šest je minimum, osm příjemný standard a deset netradiční fajnšmekrovství. A pak jsou tu dvanáctiválce, což je vždy nádherné svezení. A dokonce ani Audi není v tomhle výjimkou, i když dvanáctiválcová A8 první generace je opravdu vzácná.
Youngtimery a veterány
Luxusní Jaguar XJ byl v devadesátkách ještě úžasné auto. Jezdí jako nic jiného, je celkem spolehlivý a koupíte ho pod sto tisíc
Jaguary XJ generace X300 jsou na cenovém dně. Právě to může být pro někoho prvním důvodem, proč si ho pořídit. Já se ale toho svého nedávno zbavil a teď toho trochu lituju, protože to bylo úžasné auto.
Youngtimery a veterány
Maličká Honda Beat je možná nejzábavnější auto na světě. A má nesmazatelnou českou stopu!
My muži jsme prý velcí hračičkové, a tak kromě trhu s auty prosperují i další „dospělé hračky“. Když tedy zůstaneme ve světě vozidel, tak jejich zmenšené modely vás mohou klidně zruinovat podobně jako péče o velké veterány. Proto je možná lepší si místo hraček koupit rovnou sporťák třídy Kei, který jako přerostlá hračka vypadá, ale dá se s ním i normálně jezdit.
Youngtimery a veterány
Devadesátkový Nissan 300ZX je neprávem opomíjený. Přitom jde o úžasný sporťák, který vás vrátí do doby Need for Speed
Kdy byla japonská sportovní auta na vrcholu a prakticky každý výrobce měl své jedinečné modely? Určitě 90. léta, která skloubila oblé tvary, černé plasty a technologickou revoluci. Do hry vstupovaly už i počítače.
Youngtimery a veterány
Maličký Fiat 126P přezdívaný Maluch známe velmi dobře i z našich silnic. Poláci jej měli za rodinné auto
Fiat malá auta vždy uměl a zákazníci se o ně div nepoprali. Model 126 ale v Itálii takovou díru do světa jako starší typy 500 a 600 nebo větší 127 či Panda neudělal. Jenže se mu zadařilo v Polsku, které bylo jeho druhým rodištěm, a tak je dnes kultovním a legendárním automobilem.
Youngtimery a veterány
Na Maserati 4200 GT se bojíte jen křivě podívat, aby se „nepodělalo“. Ale pokud jede, je to, jako když děláte zakázané věci
Italská auta jsou prostě něco speciálního. Obdivujeme je, hýčkáme si je a možná jim věnujeme až příliš péče a pak nás stejně umí potrápit. Jsou to takové ty osudové vztahy, všichni to dobře známe. Jenže ta odměna, kdy se všechno správně točí, je prostě cestou do nirvány.
Youngtimery a veterány
Sporťák ze staré školy, který vám bude dělat radost: Nissan 370Z s úžasným šestiválcem nepokazil ani automat
Dostupný sporťák s víceválcovým motorem? No, pomalu nám mizí z nabídky ojetin auta, která by dokázala tohle zadání splnit, ale pokud najdete krásný kousek Nissanu 370Z, trefili jste se do černého.
Youngtimery a veterány
Toyota Cressida Coupé je polozapomenutá rarita, kterou v Evropě skoro neznáme. Zvlášť testovaný kousek ale nadchne
Stará zapomenutá japonská auta, která jsou stále nedoceněná. Přesně taková je i výjimečně krásná Cressida z konce 70. let. V Evropě jsou staré JDM vozy na okraji zájmu a díky tomu mohou zaujmout skutečného individualistu.
Načítám
Zobrazit další články
Postranní panel
Reklama
Reklama
Postranní panel
Auto-moto testy: Youngtimery a veterány