Článek
Můžete dvakrát hádat, jak se nám novinka líbí. Nebo jen jednou, protože XC60 je ve Švýcarsku vystavený v nejvyšší motorizaci T8, která si půjčila vrcholný hybrid o výkonu 407 koní právě z většího XC90. Na kombinaci čtyřválce s elektrickým motorem máme svůj názor, ostatně pořád nemůžeme vyhnat z hlavy ikonické pětiválce nebo v případě největšího XCčka dokonce osmiválce, ale doba jde prostě jinudy, než bychom chtěli. V subtilnější šedesátce by mohl silný hybrid předvádět jinou muziku, ačkoliv se nenechte mýlit, ve druhé generaci XC60 narostlo ve všech směrech o pár centimetrů.
Je to hodně poznat i v interiéru, který vás doslova spolkne a obklopí luxusními prvky. Pro Volvo je samozřejmě nejdůležitější bezpečnost, což je poznat i na armádě bezpečnostních asistentů a přelomových řešení. Už se těšíme, až vám všechna ta udělátka předvedeme v testu. Budeme si ale muset počkat až do brzkého podzimu. Ceník by však měla automobilka zveřejnit už během března, takže nedočkavci mohou přemýšlet nad objednávkami už teď.