Článek
Tři obrovské laufy na zadku, kterému vévodí masivní křídlo. Dramatické zlomy karoserie, do očí píchající červená barva, nekonečná mřížka chladiče a sací otvory jako na pravěkém mamutovi. Ne, novou generaci Type R rozhodně nepřehlédnete a Honda se opět posunula o kus dál. Tohle auto by se v Transformerech ani nemuselo transformovat - už takhle vypadá jako naštvaný robot. A určitě se najdou kupci i na tohle zboží. Vlastně nám ten extrovertní look k autu docela sedne, podobně angličákově vypadal v druhé generaci Ford Focus RS a za tím se i dneska rádi ohlédneme.
Interiér potěší nízkou pozicí za volantem a hlavně orientací na rychlou jízdu a zábavu. Skvěle padnoucí řadička i volant, palubka s novými digitálními přístroji obepínající pilota atd. atd. Hlavně ale máme pod kapotou osvědčený přeplňovaný dvoulitr s vyšším výkonem 320 koní, mechanický samosvor, manuální šestikvalt s automatickými meziplyny a auto je prý o dost tužší a dokonce o šestnáct kilogramů lehčí. Tenhle směr se nám moc líbí.