Článek
Ne, nežertujeme. Bugatti je sice i módní značka, ale tady se bavíme o holicím strojku, respektive holítku, které vzniklo ve spolupráci americké firmy Gillette a francouzské automobilky Bugatti. Ale koneckonců, zvykli jsme si na dům od Aston Martin, kočárek od AMG, tak proč ne i na pořádný břit, ne?
Gillette a Bugatti, dvě hodně ostré značky. Jejich společný výrobek nese název GilletteLabs a vyhřívaný holicí strojek se jmenuje Bugatti Special Edition. Podle reklamního sloganu posouvá holení „do jiné dimenze“. My na první dobrou vidíme, že je v tradiční francouzské závodní barvě Asie Bleu, kterou můžete mít třeba i na svém Chironu Pur Sport!
Na strojku najdete tradiční znak Bugatti, která je vyroben ze slitiny hliníku a zinku, nejspíš ale není ručně vyráběný, jako jsou tradiční loga značky. Při výrobě strojku pak bylo použito eloxovaného hliníku a titanu, tedy dalších materiálů, které k Bugatti neodmyslitelně patří.
„Bugatti ztělesňuje vášeň pro dokonalost, výkon, revoluční design a bezkonkurenční kvalitu. A GilletteLabs sdílí stejné hodnoty,“ řekla Wiebke Stahl, generální ředitelka Bugatti International. „Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s přední světovou společností v oblasti péče o pleť, ve společnosti Bugatti jsme hrdí na to, že poskytujeme vrchol luxusních zážitků ve všem, co děláme, a zůstáváme věrni naší mantře: ,Pokud je to srovnatelné, už to není Bugatti’.“
No dobře, tohle je marketing ve své nejčistší podobě, ale víte jak to je. Nás zajímá spíš to, že jde o holítko s pěti čepelemi, které má ještě jednu ocelovou čepel, která se po stisknutí tlačítka zahřeje, a má tak zvýšit kvalitu a zážitek při holení. Prý.
Cena nebyla uvedena, ale víme, že na vybraných trzích bude GilletteLabs uveden již tento měsíc. Tak se mrkněte v drogérii, abyste mohli svoje první Bugatti zaparkovat v koupelně.