Článek
Když vám někdo řekne, že auto nepovažuje za obyčejnou věc, ale vidí v něm něco víc, myslí tím citovou vazbu, jakou ukazuje nejnovější vánoční reklama Chevroletu. Starší muž z amerického venkova každoročně zdobí vrata své chátrající dřevěné stodoly vánočním věncem, přičemž opožděně uklízí ten loňský a odhazuje jej na hromadu suchých věnců z let minulých.
Následně se otáčí a smutným pohledem plným životních vzpomínek se dívá do přítmí stodoly, v níž stojí letitou vrstvou prachu a pavučin pokrytý full-size kabriolet Chevrolet Impala ze šedesátých let, zřejmě již dlouhou dobu odložený. Pravidelné setkávání s klasickým Chevym pro něj není jednoduché, protože jak později zjistíme, patřil jeho předčasně zesnulé životní lásce. A on stále nosí snubní prsten.
Občas se ve spojení prázdných zpuchřelých pneumatik, zašlého laku, potrhaného a ošoupaného interiéru a léta utichlého motoru ukrývá tolik vzpomínek a zážitků, že prostě nemáme srdce na to, abychom napsali inzerát, našli nového majitele a udělali za vším tlustou čáru. Občas jsou vzpomínky a věrnost k naší minulosti tím, co v životě opravdu chceme
Stejný je i příběh Američana z letošní vánoční reklamy Chevroletu, jehož smutek trápí i jeho dceru, která se rozhodne svému otci zpestřit příští Vánoce a připraví mu nejlepší překvapení a dárek, jaký kdy dostal. Na zbytek se ale podívejte sami.
Tak si užijte krásné Vánoce a přejeme vám, ať si s vašimi blízkými děláte vzájemně co nejvíc radostí. Ať už jsou drobné, nebo pořádně velké.