Článek
Ačkoli je Škoda Elroq povedeným elektromobilem, který se dokonce představil ve sportovním provedení RS, tak některým lidem může vadit to, že jezdí právě jen na elektřinu. Talentovaný český designér Rostislav Prokop se proto rozhodl, že Elroqu dá motor, který milují všichni benzinoví nadšenci.
Škoda Elroq TFSI Widebody respektuje designový jazyk původní předlohy, takže má dělené lampy, typickou plnou masku, diodovou linku kopírující kapotu, štíhlé koncové svítilny a střešní aerodynamické prodloužení.

Vzadu zaujme hlavně čtveřice koncovek výfuku.
Ovšem protože Prokop vyměnil elektřinu za benzinový pohon, a navíc autu pořídil rozšiřující tuningový bodykit, pár dalších věcí se přece jen změnilo. A není to jen žluto-černé či zeleno-černé barevné provedení.
Například přibyly průduchy vpředu vedoucí k hlavním chladičům a mezichladičům stlačeného vzduchu, nechybí sportovní přední nárazník s difuzorem, upravená kapota, kovaná kola s obrovskými brzdami z audi, rozšiřující prahy, aerodynamické otvory na zadních blatnících, druhé menší křídlo na pátých dveřích nebo přepracovaný zadní nárazník s difuzorem a ubytováním pro čtveřici koncovek výfuku.
Techniku byl Elroq TFSI nakupovat u Audi RS3, konkrétně si vybral 2,5litrový zážehový pětiválec o výkonu 400 koní, který spolupracuje se sedmirychlostní dvouspojkovou automatickou převodovkou posílající točivý moment 500 Nm na všechna čtyři kola.
Krása, že? Škoda Elroq TFSI nicméně není reálným autem, nýbrž v počítači vymodelovaným SUV, nikoli však výtvorem umělé inteligence. Prokop uvedl, že si s Elroqem na benzin hrál asi čtyři dny.

Tohle je reálná tovární Škoda Elroq RS. Zamlouvá se vám více než virtuální Elroq TFSI?
Nabízí se tak otázka, který Elroq se vám zamlouvá více? Tovární (reálný) elektrický RS, nebo benzinový TFSI Widebody od Prokopa? Rozhodněte v anketě níže!