Článek
Fabia první generace je dodnes právoplatnou českou modlou, která dosud platí za slušné a cenově dostupné přibližovadlo pro všechny generace. Jednou z velmi atraktivních variant je i provedení RS osazené naftovou devatenáctistovkou, nicméně spojení sportovního vozu a vznětového motoru logicky nevoní všem.
Známý český designér Rostislav Prokop se rozhodl vzít jedničkové RS, snížit ho, zastavět mu benzinový motor a navrch jej osadit tuningovým bodykitem inspirovaným závodní sérií WRC.

Virtuální model je snížený a osazený tuningovými doplňky.
Vpředu tak najdete nový přední nárazník s otvory pro přísun vzduchu do chladiče i mezichladičů, což naznačuje přítomnost přeplňovaného zážehové motoru o objemu nejméně dvou litrů. Černě vyvedenou masku s černo-stříbrným logem Škoda Auto lemují zatmavené xenonové světlomety s mračítky na vrchu.
Kapota je lehká, karbonová, opatřená integrovanými zámečky a nasávacími průduchy. Když se zadíváte na skla, tak zjistíte, že mají žluté tónování.

Dvoubarevné prahy doplňují kovaná kola.
Na bocích jsou široké dvoubarevné prahy umístěné mezi páry kovaných kol s leštěným límcem a sportovními pneumatikami. Pohled na brzdy poté odhalí, že jde o jednoduché kotouče bez vrtání. Povšimněte si rovněž sportovních zpětný zrcátek umístěných u A-sloupků na poměrně tenkém nosiči.
Zadní nárazník tvarově poznáváme z prvního RS, ovšem spodní část prošla nutnou proměnou kvůli zástavbě čtyř koncovek výfukového systému. Zadní světla se stejně jako přední dočkala zatmavení a přešla na LED technologii. Neméně zajímavá jsou i zadní křídla, jedno malé usměrňující tok vzduchu a druhé velké, střešní a přítlačné.

Vzadu má auto dvě křídla. Jedno malinké a druhé větší.
Designér Prokop má na kontě vícero virtuálních úprav vozů Škoda, například Octavii pro Le Mans, vojenskou šestikolku Superb nebo třeba novodobou Škodu Ferat. Více Rosťových malůvek můžete najít na jeho sociálních sítích nebo portálu artstation.com/prokop_designer.