Hlavní obsah

Povedený vtípek na účet nové Škody Superb. Virtuální umělec z ní až příliš snadno udělal auto jiné značky

Foto: Instagram/sugardesign_1

Česká automobilka Škoda před několika dny odhalila čtvrtou generaci modelu Superb. Její design vyvolal poměrně velký ohlas. A jeden známý virtuální umělec v ní dokonce brzy viděl vůz jiné značky.

Článek

Grafik a designér vystupující na sociálních sítích jako Sugarchow či Sugar Design totiž v novém superbu zřejmě spatřil jistou podobnost s automobily značky BMW, zejména řad 3 a 5.

A rozhodl se, že se o svůj pohled podělí se svými příznivci a komunitou sledujících. Vzal dvě fotografie nového superbu, jednu s liftbackem, druhou s kombíkem, a škodovku na nich přeměnil v BMW.

Transformace přitom nebyla složitá, dokonce bychom řekli, že byla až překvapivě snadná. Sugarchow upravil přední masku, když tu tradiční škodováckou nahradil ledvinkami typickými pro BMW (které ovšem v tomto případě zřetelně vycházejí z původní masky chladiče superbu), pozměnil vnitřní uspořádání světlometů (jejich tvar ponechal beze změn), vyměnil kola, logo na kapotě a přední registrační značku.

O výsledku pak virtuální umělec poznamenal, že podle něj vypadá lépe než nové BMW řady 5… Možná tak jde nakonec spíše o vtípek na účet německé automobilky.

Připomeňme, že Škoda čtvrtou generaci Superbu představila druhého listopadu. Novinka je ve srovnání s předchůdcem o něco delší, má trochu větší zavazadelník, modernější interiér vybavený novými otočnými ovladači s integrovaným maličkým displejem a k dispozici bude nejen se zážehovými a naftovými motory, ale také jako plug-in hybrid. K zákazníkům se první auta dostanou ve druhém čtvrtletí příštího roku.

Související témata:
Načítám