Článek
Novinka od Porsche je cool. Zadejte si slovíčko COOL do slovníku a hned pochopíte, proč to říkáme. A pak se podívejte, co všechno je spojené s datem 17. července. Svátek má Martina, před dlouhými 56 lety zvítězil František Šťastný v závodu nejprestižnější třídy Mistrovství světa silničních motocyklů na Sachsenringu při Velké ceně Německa a v Americe… V Americe slaví Den zmrzliny!
Není se tedy čemu divit, že právě 17. červenec si Porsche USA vybralo k uvedení horké (ehm, ehm) novinky v podobě nových nanuků, které nesou nezaměnitelné barvy ikonických modelů 911 z minulosti i současnosti. Limitované edice nanuků nabídli na svých provozovnách a pak že si je nechají na vybrané akce pro zákazníky.
K dispozici je pět prvních modelů nanuků v provedení Mint Green, Strawberry Red, Macadamia Metallic, Frozen Berry Metallic a Lime Gold Metallic. Jak majitelé či alespoň znalci Porsche jistě hned poznají, barvy nejenže napodobují některé klasické odstíny Porsche, ale nesou i jejich jména. A jak podle chutnají?
- Mint Green: Zelené mátové sušenky a smetanová zmrzlina s mátově zelenou skořápkou z bílé čokolády.
- Strawberry Red: Smetanová zmrzlina máčená v jahodově červené skořápce. Vyrobeno z lyofilizovaných jahod.
- Macadamia Metallic: Pražená makadamová zmrzlina v třpytivé makadamové metalické čokoládové skořápce.
- Frozen Berry Metallic: Černá malinová zmrzlina v jiskřivé mražené bobulovité barvě rubínově čokoládové skořápky.
- Lime Gold Metallic: Limetková zmrzlina v jiskřivé karamelové skořápce v barvě limetkového zlata.
Porsche do výroby nanuků samozřejmě nepustilo na plný úvazek, ale spojilo síly s firmou Pretty Cool Ice Cream, což je malosériový výrobce údajně skvělých smetanových nanuků se sídlem v Chicagu.
Jak jsme zjistili, pro Evropu se podobná akce zatím nechystá, ale doufejme, že se Porsche nechá inspirovat i na starém kontinentě, byť tady Den zmrzliny zatím nemáme. „Byl to zábavný projekt a doufáme, že vyvolá úsměv, stejně jako přizpůsobitelné barvy dostupné na všech našich vozech. Zájem zákazníků byl větší, než jsme čekali, Porsche je zkrátka cool a lidé si to nechtěli nechat ujít,“ řekla Ayesha Coker, marketingová šéfka Porsche v USA.
Tak schválně. Jakou zmrzlinu a jaký model Porsche byste si vybrali vy? Ale jen jeden. Napište nám do diskuse.