Článek
Dělník silnic se bude montovat v Polsku a přináší spousty různých kombinací, což vyplývá z třech různých délek a výšek vozu, stejně jako z otevřených a zavřených variant. Na první pohled vypadá skoro stejně jako původní generace, ale jde o úplně nový vůz s vylepšeným koeficientem odporu vzduchu. S tím přirozeně souvisí i nižší spotřeba dvoulitrových dieselů, které bez výjimky plní EUR6 normy. Ten nejsilnější dává krásných 177 koní, ale můžete si pořídit i základ s pouhou stovkou koní. Zajímavostí je, že k dispozici budou varianty s pohonem předních, všech, ale také zadních kol. S tou poslední asi nepůjde driftovat, ale Volkswagen slibuje skvělé jízdní vlastnosti bez ohledu na množství nákladu.
Nový Crafter láká především na bezpečnostní technologie. Pokročilé ESP s kontrolou přívěsu je standardem, stejně tak multikolizní brzda a další chůvičky obvyklé v osobácích. Připlatit si můžete i za adaptivní tempomat, LED světla a další pohodlnosti na dlouhých trasách. Samozřejmostí je také výběr mezi manuálem nebo DSG.