Článek
Torres sice není vlajkovou lodí korejské značky – tou zůstává model Rexton s poctivou rámovou konstrukcí – bez debat je ale nejextravagantnější. Zatímco ostatní modely sází na spíše nekonfliktní design, Torres se rozhodl odvázat a zaujme nespočtem všelijakých vzhledových kudrlinek.
Ač auto vypadá robustně, že by se klidně i vrhlo do nějakého náročnějšího terénu, jeho doménou zůstávají pevné cesty. Pod off-roadovým kabátkem se totiž schovává technika menšího Koranda, se kterým Torres sdílí architekturu i pohonné varianty. Motor je v nabídce jediný – 163koňová benzinová patnáctistovka, již můžete kromě standardního šestistupňového manuálu a předokolky spojit s automatem a pohonem všech kol. Lesní cestu tedy slupne jako malinu, v těžkém terénu bychom ho ale netrápili.
S délkou 4,7 metru budou čeští zákazníci Torres nejčastěji poměřovat se Škodou Kodiaq. Proti ní sice nemá sedm míst, zase ale zaboduje solidním prostorem v obou řadách i obrovským zavazadlovým prostorem s objemem 839 litrů, respektive 703 litrů s rezervou.
Velmi netradiční je také pojetí interiéru, skoro se nechce věřit, že Korando a Torres vážně sedí na stejné platformě. Větší ze sourozenců je totiž uvnitř diametrálně odlišný – úzký digitální přístrojový štít a displej navíc pro ovládání teploty pod hlavní obrazovkou, podobně jako ve vozech Audi. Jaký to kontrast oproti Korandu se všedním uspořádáním a klasickým panelem s knoflíky a otočnými ovladači.
Nejsou to však jediné zajímavosti, které v souvislosti s Torresem stojí za zmínku. V neposlední řadě je tu cena… Ale to už jsme prozradili víc než dost, se vším ostatním vás rádi seznámíme ve videu přiloženém na začátku článku. Přejeme příjemnou podívanou!