Článek
Se „šedesátkou“ sdílí novinka technický základ a z velké části i nabídku motorů. Ona ostatně obě auta vypadají velmi podobně i zvenčí, bystré oko si ale okamžitě všimne několika zásadních rozdílů.
Nová CX-80 je na rozvoru protažená o pětadvacet centimetrů, což znamená nejen větší prostor pro posádku, ale i možnost třetí lavice. Standardně je novinka pětimístná, na výběr jsou však další verze pro šest nebo sedm lidí. Šestimístné provedení má uprostřed dokonce dvě kapitánská křesla připomínající cestování v první třídě, mezi nimi pak může být umístěna ještě multifunkční konzola s velkým úložným prostorem.
Interiér pečlivě prozkoumáváme ve videu, stejně tak si vyzkoušíme dostupnou techniku. Mazda CX-80 nabízí dva motory: plug-in hybrid do zásuvky bude prima volbou na krátké trasy a pro zákazníky, kteří mohou pravidelně nabíjet. Ale něco nám říká, že větší zájem bude o šestiválcový turbodiesel s objemem 3,3 litru, výkonem 254 koní a točivým momentem 550 newtonmetrů.
Jak nová Mazda CX-80 jezdí, čím nás v kabině mile překvapila a na kolik celá tahle paráda vlastně vyjde, to už se dozvíte ve videu samotném. A nezapomeňte nám dát dole v diskuzi vědět, co na novou vlajkovou loď japonské automobilky říkáte!