Článek
Za necelý rok totiž stihla prodat přes 1 000 aut a to měla k dispozici vlastně jen dva modely, základní ZS a větší HS, ovšem zatím pouze v dražší plug-in hybridní verzi EHS. No a tu jsem si vzal do testu i já.
Čínská auta dělají v posledních letech přímo mílové kroky. Kdysi nekonkurenceschopné a ošizené kopie už byly dávno nahrazeny celkem kvalitními auty. Jistě, čínský trh má trochu jiné potřeby než ten evropský, ale doba laciných kopií už pominula. Když se na MG EHS podíváte, určitě vám neunikne, že se tvarově u některých svých soupeřů inspiruje. Příď připomíná Mazdu, záď trochu Mercedes, boční profil Renault či Hyundai… Ale celek nepůsobí ani splácaně, ani jako sprostá kopie.
Hybridní pohon se skládá z atmosférické patnáctistovky, která pochází ze starších Opelů a elektromotoru. Celkem má slušných 258 koní a 370 Nm. Sportovní není ani být nechce, ale předjíždění je celkem snadnou záležitostí. Při jízdě se snaží být co nejjednodušší, neobtěžovat řidiče spoustou jízdních režimů a podobně. Je ale přece jen potřeba trochu se naučit hybridní pohon využívat, aby mohl fungovat ideálně.
Základem je, že je třeba mít kde nabíjet, protože jezdit s vybitým akumulátorem sice jde, ale není to ideální. Víc už se dozvíte ve videu.