Článek
Jak moc budou odvážní zákazníci, to se ukáže z prodejů. Kromě designu je ale Sportage vlastně poměrně tradiční crossover. Platformu si bere z většího modelu Sorento, v porovnání se svou vlastní předchozí generací je tedy tužší, pevnější a lehčí. Umí nabídnout čistě spalovací, mild hybridní i plug-in hybridní pohonné řetězce a disponuje plnou škálou jízdních asistentů.
Interiér je také na první pohled o třídu lepší, dominuje mu širokánský displej sdružující palubní přístroje a infotainment. Škoda, že chybí hardwarový ovladač, dotykové ovládání je za jízdy nepřesné a displej se snadno umatlá – stejně jako plochy lesklého černého plastu na středové konzole a ve dveřích, které navíc rády přitahují zrnka prachu. A to není jediný ergonomický problém, který mě na palubě nové Sportage čekal. Další poznatky se dozvíte ve videu!