Článek
Když nasednete, připadáte si jako v pořádně velkém autě. Vysoký posez a velká plochá kapota před vámi ale trochu matou – ve skutečnosti sedíte v jen mírně větším SUVčku a parkování v evropských velkoměstech nebude žádný nestandardní problém.
Musím se přiznat, že jezdit s Broncem Sport mě bavilo. Je to nezvyklé auto, na které v našich končinách prakticky nenarazíte, a tak přitahuje spoustu pohledů. Navíc je obuté na pěkně macatých poloterénních pneumatikách, má mírně zvednutou světlou výšku (obojí patří do špičkové výbavy verze Badlands) a jeho výrazná maska s nepřehlédnutelným nápisem BRONCO a naopak bez loga automobilky Ford prostě přitahují zraky kolemjdoucích jak magnet.
Upřímně, bral jsem to auto nejdřív trochu s rezervou. Americké modely jsou na tom někdy s kvalitou trochu hůř než evropská auta a navíc na těch pneumatikách se dalo čekat, že bude tahle vysoká krabice v zatáčkách trochu plavat. Kupodivu se ale nestalo ani jedno z toho, nebo aspoň ne v nepříjemné míře.
V čem mě Bronco Sport překvapilo příjemně a v čem už méně, to se dozvíte ve videu.