Hlavní obsah

Velká kola a zadek dole: Rolls-Royce Cullinan očima tunera

Foto: Spofec

Spofec se docela blýsknul a luxusní Rolls-Royce Cullinan nijak drasticky nezničil

Už jen samotné vlastnictví prvního SUV značky Rolls-Royce je něco výjimečného, natožpak když se takový vůz dostane do rukou tunera, který ho sníží, nasadí bodykit, velká kola a lehce poladí řídicí jednotku motoru. Dokáže vás úpravce Spofec svým dílem zaujmout?

Článek

Sériové aristokratické SUV nabídne výkon 571 koní a točivý moment 850 Nm. Spofec však vidlicový dvanáctiválec Cullinanu vylepšil na 685 koní a sílu 1 010 Nm. Auto tím pádem zrychlí z nuly na sto už za 4,9 sekundy a maximálka je stále elektronicky omezená na 250 kilometrů za hodinu. Ale co když chcete být pořádně slyšet? Pak na vás čeká volitelná výfuková soustava s aktivním ventilem, který zajistí to pravé rámusení.

Foto: Spofec

Záď ukončují dvě křídla, dvě koncovky výfuku a jeden velký difuzor

Vozidlo obléká kompletní bodykit nazvaný Overdose, který není tak extrémní, jako jsou například přestavby od Mansory. Přepracovaný nárazník s většími nasavači vzduchu navazuje na lemy blatníků, široké prahy a vzadu vše zakončují dva prominentní spojlery, difuzor a dva vestavěné otvory pro výfuky.

Foto: Spofec

Auto dostalo 24palcová kola Vossen a modul pro snížení světlé výšky

Společnost Spofec spolupracuje s firmou Vossen, proto se Rolls-Royce Cullinan může pochlubit 24palcovými litými disky s deseti paprsky a samozřejmě středovými pokličkami, které vždy zůstávají ve vertikální poloze. Ostatně jinak by to u britsko-německých aristokratů ani nešlo.

Aby byl celý efekt ještě více famózní, můžete si objednat modul pro snížení světlé výšky vozu a pomocí ovladače ho poslat o 40 milimetrů dolů.

Jestliže nejste spokojeni s velmi luxusním interiérem z továrny, úpravce také volitelně nabízí jeho modifikaci a individualizaci. Rozhodně nejde o nejhezčí tuning honosného SUV, ale také se nebavíme o znesvěcení, jaké předvádí už zmíněná konkurenční německá Mansory.

Načítám