Článek
Milujeme automobilové reklamy s nápadem. Na internetu jich najdete mraky, od takových, co se u nich zasmějete, ale za pár minut už nevíte, až po takové, které si budete pamatovat celý život. A ty poslední dvě od Lamborghini nepochybně budou patřit do té druhé skupiny.
Ta z loňských Vánoc vsází, stejně jako spousta jiných, na dětské nadšení. Překrásný vánoční obchod plný hraček, milý pan prodavač a jednoduchý dotaz od malých zájemců: „Máte nějaké Lamborghini?“ Jenže je vyprodáno… A tak, jako každý správný obchodník, začne nabízet jiné modely. A většina dětí, celkem pochopitelně, rychle podlehne. Jenže když pak narazí na jednoho zákazníka, který si tvrdošíjně stojí za svým, bere do ruky vysílačku a hlásí: „Našli jsme ho!“ a pak se začnou dít věci!
Ta na letošní Vánoce už tak veselá bohužel není. A místo dětí v ní hraje hlavní roli starší manželská dvojice, která má evidentně všechno, tedy pokud se bavíme o hmotných statcích. Jenže někdy ani to nestačí, což si právě v dnešní době bolestivě (obrazně řečeno) uvědomujeme všichni na vlastní kůži.
Takže když nečekaně zazvoní pošťák s balíkem, ve kterém jsou brýle pro virtuální realitu, trochu se vám stáhne hrdlo i za toho staršího pána. A ze vzkazu, který si pak přečte na konci: „Ahoj tati, naše vášeň je větší než vzdálenost. Miluju Tě, Matt,“ je vám z toho zase do breku, ale tentokrát trochu jinak než u té první reklamy.
Lamborghini tak citlivě reaguje na současné dění po světě a snaží se naznačit, že jsme v tom současném maléru všichni spolu. A je v tom samozřejmě i jistá forma poselství, že se to (snad) časem všechno zase zlepší...