Článek
Na začátek se sluší uvést, že Ferrari standardně poskytuje na své vozy tříletou záruku, ke které si lze dokoupit sedmiletý bezplatný servis, který se vztahuje na motor, převodovku, řídící jednotku, podvozek a řízení. Základní tříletou záruku lze ještě prodloužit o dva roky, čímž se dostáváte na maximálních 7+5 let krytí ze strany Ferrari. Samozřejmě za předpokladu, že nakupujete u oficiálního dealera značky, jezdíte na pravidelné servisní prohlídky apod. Záruka se mimochodem přenáší i na nového zákazníka, pokud dodržuje servisní intervaly a další podmínky. Teď ale Ferrari přichází s novinkou pro majitele starších vozů. Až třikrát si mohou vždy o dvanáct měsíců prodloužit stávající záruku a navýšit tak oficiální servis o tři roky.
Samozřejmě to není levná služba, za Ferrari vybavené osmiválcem zaplatíte 4500 dolarů, za dvanáctiválec pak 5760 dolarů. Vzhledem k cenám náhradních dílů a vyššímu riziku, že se vám po dvanácti letech něco vysype, jsou to ale pravděpodobně moudře investované peníze. O prodlouženou záruku mohou mimochodem zažádat i majitelé vozů z druhé ruky nebo ti, kterým už tovární záruka vypršela. Důležité je, aby auto bylo staré max. 14 let (počítá se od registrace prvního majitele) a splnilo parametry vstupní prohlídky. To asi nebude nijak snadné, ale přesto si Ferrari zaslouží pochvalu o rozšiřování služeb pro majitele starších vozů, stejně jako každá jiná automobilka, která se takhle stará o "štamgasty".