Hlavní obsah

Tuning pro supervzácné LaFerrari – jednou to přijít muselo

Foto: RevoZport

LaFerrari od RevoZport – majiteli ze Středního východu se i jedno z nejrychlejších aut světa zdálo příliš usedlé

Jen si to představte – pořídíte si Ferrari LaFerrari, jeden z nejrychlejších a nejsofistikovanějších supersportů této dekády, a jednou, když procházíte svoji garáž, kde je dalších dvacet nebo i třicet exotických vozů a tři vrtulníky, zastavíte se právě u LaFerrari a řeknete si: „Pche, tohle není žádný punk!“

Článek

Zdá se to jako čirý nesmysl, že? Možná právě proto byla o to větší pravděpodobnost, že k tomu jednou dojde. Středovýchodní majitel italského hypersportu dost možná měl přesně tyto myšlenkové pochody. A tak se obrátil na hongkongskou tuningovou firmu RevoZport, jestli by z jeho LaFerrari, kterého ve verzi kupé jezdí po světě děsivých 500 kusů, neudělali opravdovou vzácnost.

Projekt zatím není zcela hotov, a tak máme od RevoZport Racing Technology pouze tyto počítačové rendery. Je tu jasná inspirace modelem FXX K Evo, a možná proto tato kreace ponese obchodní název RevoZport LaFerrari Revoluzione.

Tuningový kit začíná hned v čumáku auta, kde nelze přehlédnout masivní přední karbonový splitter, zakončený dvěma ploutvemi pro zvýšení přítlaku na přední nápravě. Bez povšimnutí nezůstaly ani ladné boky „La-F“, jak se mu na internetu přezdívá. Tady si můžeme všimnout pořádných bočních nástavců, jak jinak než z karbonu. Nebo snad máme říct „nemůžeme nevšimnout“? To necháme na vás, ale aby se stoprocentně zajistilo, že toto „LaFerrari Revoluzione“ opravdu nikdo nepřehlédne, dostalo ještě jedinečný karbonový kryt motoru a pevné zadní křídlo, které se rozměrově nebezpečně blíží kompozitovému žehlicímu prknu.

Ferrari LaFerrari tak vlastně bude existovat v počtu 499 kusů kupé, zbývajících 210 kusů otevřené verze Aperta zůstává nedotčených, pokud je nám dobře známo. Nabízí se tedy otázka, jaký budou tyto úpravy mít vliv na hodnotu auta. Jedna stránka věci je, že takové auto opravdu nikde na světě nenajdete, na druhou stranu si říkáme, jestli takováto „individualizace“ není u auta jako LaFerrari trochu na škodu.

Co si o tom myslíte vy? Dovedete si představit, že byste svůj jedinečný hypersport svěřili do rukou tunerů?

Načítám