Článek
Iveco Massif
Italský offroad vyráběný ve španělsku patři do skupiny vozů Iveco s pohonem 4x4. Ačkoliv je základ společný s Defenderem - Massif je postaven na základě španělské Santany, což je licenční Defík, téměř všechno je jinak. Pod kapotou se kupříkladu nachází třílitrový naftový čtyřválec známý z modelu Daily či z Peugeotu Boxer, přičemž spojený je se šestistupňovým manuálem. O design se pak postaral Giorgetto Giugiaro. Ve srovnání s Defenderem se jednalo o přiřaditelnou čtyřkolku, ne permanentní.
Santana PS-10
Sourozenec Iveca Massif, španělský dělník Santana PS-10, byl licenčním Defenderem. Tato automobilka vždy vyráběla licenční vozy, a to nejen Land Rovery, ale i třeba Suzuki. Pod kapotou modelu PS-10 se nachází naftový čtyřválec od Iveca o objemu 2.8 litru a výkonu 125 koní spojený s manuálním pětikvaltem. Výroba začala v roce 1999 a jednalo se o jeden z mála již tehdy vymírajících pravověrných offroadů. Stejně jako Massif, i Santana se spoléhala na přiřaditelný pohon všech kol.
MDT David
Defender je populární rovněž jako vojenský vůz, což potvrzuje tento pancéřovaný MDT David. Tohle vozidlo je určeno pro Izraelské bezpečnostní složky a má odolat útokům lehčích zbraní a menších výbušnin. Společnost MDT jej stavěla nejen na základě Defenderů, ale rovněž Land Cruiserů. Pod kapotou pak je přeplňovaný naftový čtyřválec, přičemž dovnitř se vejde až 6 plně ozbrojených vojáků.
Red Bull Saurus
Ačkoliv tento stroj vypadá jako lehké bojové vozidlo, ve skutečnosti se jedná o párty vůz společnosti Red Bull. Inspirací pro design byly neviditelné stíhačky, uvnitř však nenajdete zbraně, ale DJské sety, pořádnou aparaturu a další hudební vybavení. Ačkoliv se to nezdá, tak Saurus vážně stojí na základě Defenderu, konkrétně největšího modelu 130 s naftovým čtyřválcem Ford o výkonu 122 koní. Mimochodem, tohle auto jezdí u nás, v České republice!
Kahn Flying Huntsman
Konkurent pro Mercedes-Benz G 6x6 se jmenuje Kahn Flying Huntsman a jedná se o šestikolový luxusně upravený Land Rover Defender. Jen se na tohle auto podívejte, jde z něj strach! Mnohému prospěla velká terénní kola, rozhodně však nečekejte, že tohle bude nějaká velká střela - pod kapotou se nachází sériový naftový čtyřválec. Kahn však údajně přemýšlí rovněž o zabudování vidlicového osmiválce! Uvnitř pak najdete kůží prošívaný interiér, který nemá s dělnickým Defenderem na první pohled mnoho společného.