Hlavní obsah

Ford Ka+: Indické kari na evropský způsob

O produktech indického automobilového průmyslu si můžeme myslet mnohé, ale pozitivní myšlenky to nebudou. Ford Ka+ se v Indii vyrábí. Je o dost větší než hatchback se jménem Ka, ale zároveň o něco menší než nová Fiesta. Má šanci uspět?

Článek

Automobilka Ford se snaží přidat mezi ostatní značky, které chtějí získat svůj podíl na trhu s levnými auty. Pro evropský trh proto přepracovala indický model Figo. Změn se muselo provést opravdu hodně, ale možná překvapivě se povedly. Přes velkou počáteční nedůvěru je Ka+ v některých ohledech opravdu dobrým autem. Samozřejmě se to kompenzuje například minimálním výběrem konfigurace (jeden motor, jedna převodovka, jeden stupeň výbavy), použitými materiály a také dílenským zpracováním. Možná proto bychom očekávali i nižší cenu, která v tomto případě skoro atakuje částku 300.000 korun.

Ka+ se snaží vklínit mezi modely Ka a Fiesta. Vzhledem k tomu, že nedávno představená nová generace Fiesty znovu povyrostla, tak se mu to v podstatě daří. Někdo jej dokonce považuje na nástupce svého času oblíbeného modelu Fusion. Celkově je to ovšem mix indického vozítka s komponenty a prvky z předcházející Fiesty a to všechno má útočit zejména na starší a méně náročnou klientelu. Co je na tomto autě opravdu skvělé a co Vás naopak bude neskutečně štvát? Zjistíte v našem videotestu.

Za půjčení vozu děkujeme společnosti Ford AMB.

Načítám