Článek
Poměrně nedávno jsem tu vzpomínal na honičku z prvního dílu filmu Taxi. Musím přiznat, že mě dost baví i druhý díl. A nejvíc hned na začátku, kdy Daniel veze prvorodičku do porodnice a nejkratší trasa vede přes pobřeží, které je ale uzavřené erzetou. Nic naplat, zdraví těhotné má přednost, jenže co naplat, když ten louda Jean-Louis Schlesser (mistr Francie v rally a cesťácích, dvojnásobný vítěz Dakaru a pilot Formule 1) v té plečce (Peugeot 306 Maxi, podle mnohých nejlepší Kit Car, který v rally kdy jezdil) tak zdržuje. Mimochodem pozornému divákovi neujde, že má Daniel nově hezčí faceliftovaný model s ikonickou SPZ 2001 ZY13.
Daniel kvůli tomu dorazí pozdě na oběd u Lillyiných rodičů. Budoucího tchána a generála francouzské armády si ale získá posloucháním dlouhého vyprávění z války. Oběd ale náhle skončí, když musí generál uvítat japonského ministra, odvoz ale selže, takže tchánovi nabídne Daniel své služby nejlepšího taxikáře v Marseille.
Díky tomu se přimotá na prezentaci opancéřovaného Peugeotu 605 a dokonce se stane i řidičem. Ministra ovšem unese Yakuza do Paříže. Daniel se tam s pomocí tchána a kamaráda inspektora Emiliena také dostane a ministra osvobodí, tady ale přicházejí ke slovu řidiči japonské mafie a jejich tři černé Mitsubishi Lancer Evo VI. Velkolepá honička zvládne zlikvidovat kompletní vozový park pařížské policie a i jeden z myšáků. Ale sranda to je, to musíte uznat. Užijte si video rozdělené na dvě části a pokud náhodou nepoznáte maníka na začátku, vězte, že je to Danielův zákazník z prvního dílu, který si jízdu svého života už nehodlá zopakovat.