Článek
Proč je pro nás F50 zajímavější než F40? Především díky motoru, protože mladší supersport má před zadní nápravou uložen fantastický atmosférický dvanáctiválec s výkonem 520 koní. Tenhle supersport ukazuje, co miloval Enzo Ferrari, samotný zakladatel automobilky. Prostě pro něj byl nejdůležitější motor a to v případě F50 platí stoprocentně. Závodní jednotka točí 8 500 otáček, je propojena se šestistupňovou manuální převodovkou a veškerý výkon putuje na zadní kola. F50 je navíc roadster, protože má pevnou sundavací část střechy. Mimochodem auto z roku 1995 dokázalo zrychlit na stovku za 3,8 sekundy a maximálně jede 325 km/h.
V Americe je teď na prodej jeden z 349 vyrobených kusů. Vlastně je to dost vzácný model, protože do Ameriky šlo pouze 55 kusů F50 a navíc pouze dvě jsou v této barvě Nero Daytona. Navíc má prodávaný kousek hodně málo najeto. Na tachometru je hodnota 4 801 mil. Nicméně už teď vám musí být jasné, že za tuhle karbonovou krásku chce majitel obrovskou sumu peněz. V inzerátu je jasně stanoveno 5 milionů dolarů. Takže pokud máte na účtě zbytečných 105 milionů, může být tohle auto vaše.