Článek
V České republice nemá SsangYong příliš dobrou pověst. Lidé sice znají cenově dostupné velké offroady jako Musso či Rexton, mnohem více si ale pamatují ošklivé kreace typu Rodius, Actyon či Kyron. Přesto má tato značka své skalní příznivce, kteří si pochvalují zejména robustnost, spolehlivost a průchodnost terénem, to vše za rozumné pořizovací i provozní náklady. A právě na těchto základech chce SsangYong dále stávět, přičemž ambice nejsou nízké. Má jít o korejského konkurenta Land Roveru! Je pravda, že SsangYong se rovněž specializuje na čtyřkolky a možná to celkově není úplně nesplnitelný cíl. V prvé řadě to však chce zaměstnat designéra, který dá vozům jasnou tvář.
Podle vedení SsangYongu by dokonce automobilka zvládla být prémiovou podobně jako podznačka Range Rover, jenže nejdříve musejí vytvořit nové stroje a začít je pořádně prodávat. Na domácím trhu se značca daří, protože právě ona vytvořila první korejské SUV a je tedy brána jako specialista na čtyřkolky, jinde ve světě tomu tak ovšem není. Automobilka vyváží pouze jednu třetinu vyrobených automobilů, což se musí nutně změnit. Budoucí možnost naznačil model TIvoli, plán však zní "každý rok nové auto a do tří let výdělek". V roce 2019 by tedy mělo vzniknout 250.000 SsangYongů místo současných 150.000 kusů. Různých studií a konceptů se v poslední době objevilo opravdu mnoho, jak lze vidět i na fotografiích, uvidíme tedy, jak se bude automobilce dařit.