Hlavní obsah

Škoda představuje dobrodružnější variantu Kamiq Scoutline

Foto: Škoda Auto

Crossover Škoda Kamiq se rychle stal pro mladoboleslavskou automobilku bestsellerem. Nyní chce Škoda se „soft-roadovou“ variantou Scoutline udělat radost všem, kteří občas zatouží sjet z asfaltu do nenáročného terénu. A případně i těm, kteří se prostě jen chtějí odlišit od davu.

Článek

Škoda Kamiq Scoutline není přímo horkou novinkou, už jsme vám ho na začátku roku jednou představovali. Jenže teď se na něj můžeme podívat zevrubněji, tak tu příležitost využijme. Jak už dobře víte, Škoda Kamiq je v podstatě zvýšenou verzí oblíbeného hatchbacku Scala – bere si z něj jeho prostornost, praktickou promyšlenost, širokou výbavu s mnoha sofistikovanými jízdními asistenty, paletu motorizací a celé to mixuje s neotřelým vzhledem do podoby atraktivního crossoveru.

Doplňky varianty Scoutline z něj dělají ještě lákavější zboží – má totiž nepřehlédnutelně stříbrně lakované prvky v předním i zadním nárazníku, stříbrné střešní ližiny a kryty zrcátek, ochranné plastové lemy blatníků, chromované lišty kolem oken a osmnáctipalcová kola z lehké slitiny v antracitovém laku. To vše doplněné plaketkami Scoutline na předních blatnících.

V kabině vás uvítají anatomická sedadla čalouněná prodyšnou látkou ThermoFlux, typická pro modely Scout. Stejně typický je i (překvapivě vkusný) dekor palubní desky imitující jasanové dřevo, hliníkové pedály nebo chromované rámečky výdechů klimatizace. Velkou novinkou je pak dvouramenný volant převzatý z nové Octavie, kterého se běžný Kamiq dočká až s letní modelovou péčí.

Foto: Škoda Auto

Vylepšený interiér Kamiqu Scoutline působí o poznání hodnotněji než u běžných verzí

Označení „Scoutline“ v řeči automobilky Škoda znamená verzi připravenou na lehký terén (ochranné plasty karoserie, zvýšený podvozek, ochrana motoru a dalších mechanických částí podvozku a brzd), která se však musí obejít bez pohonu všech kol, takže si ta dobrodružství mimo asfalt neplánujte zase příliš náročná…

Kamiq Scoutline je především o tom vyšperkovat vzhled svého auta a odlišit se tak od běžných modelů – a to funguje perfektně (stejně tak můžete sáhnout po sportovněji laděné variantě Monte Carlo, která je již v nabídce). Na trh dorazí Kamiq Scoutline už v nejbližších dnech a týdnech, a i když oficiální ceny ještě nebyly oznámeny, očekávejte je na podobné úrovni jako za verzi Monte Carlo. Ta začíná v ceníku na částce 520 900 korun za verzi s nejslabším tříválcovým litrem a manuální převodovkou.

Načítám