Článek
Představení tohoto auta probíhalo již tradičně pěkně postupně. Objevil se nový znak, design kol, skici i sedadla a interiér. Ovšem až nyní si můžeme auto ukázat celé a detailně.
Co již víme delší dobu, je pohon, který Kodiaq RS dostane. Jedná se o dvoulitrový turbodiesel BiTDI se dvěma turbodmychadly a velmi hezkými parametry – 240 koní a 500 N.m. Tato jednotka má premiéru ve vozech značky Škoda a zároveň dělá z Kodiaqu RS model, který má nejvyšší točivý moment mezi všemi škodovkami. Naftová jednotka je spojena se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem DSG a pohonem všech kol.
Podvozek má ve standardu adaptivní tlumiče, ovšem světlá výška se nezměnila. Díky tomu je Kodiaq stále použitelný v lehkém terénu. Celkově je však zavěšení přeladěno pro sportovnější chování v zatáčkách. V základu rovněž dostanete dvacetipalcová kola, alcantarová sedadla či virtuální přístrojový štít, stejně jako celou řadu další bohaté výbavy.
Více ale již zjistíte přímo ve videu, případě v dalších článcích zde, na serveru Garáž.cz