Článek
Ten příběh by nešel napsat lépe. Thierry Neuville (Hyundai) – který dosud skončil v mistrovství světa třikrát na celkové druhé pozici – letos podával skvělé výkony a měl našlápnuto k vytouženému titulu. To Sébastien Ogier (Ford M-Sport) musel od začátku dotahovat a sbírat všechny dostupné body, aby se udržel v závěsu. Situaci si zkomplikoval slabšími výsledky ve Švédsku i Turecku a výpadkem v Portugalsku. Vše spělo do strhujícího finále – před Australskou rallye dělily obě posádky pouhé tři body.
Tady ale SuperSeb prokázal své kvality a soustředěnou, rychlou jízdou v náročných podmínkách vyvinul na nestíhajícího Neuvilla tlak, který vyvrcholil tři RZ před koncem, kdy posádka Hyundaie ulomila kolo a definitivně tak vypadla z boje o titul. To ale nic nemění na tom, že Seb Ogier je Pan řidič, který dokáže mít i v tom nejvyšším závodním tempu nad autem dokonalou kontrolu a čistou jízdou dosahovat hodně rychlé výsledky. I když letos se na ten titul pěkně nadřel. Jsme zvědaví, jak se mu bude dařit příští sezónu u Citroënu. A také až se do hry (alespoň na část sezóny) vrátí král SuperSeb I. Už teď se můžeme těšit na sezónu FIA WRC 2019!