Článek
Dodávkové vozy krabicovitého typu jsou v našich končinách celkem oblíbené, zejména díky jejich univerzálnosti. Ještě větší variabilitu pak těmto praktickým auťákům dodávají různé přestavby/vestavby – od účelových po obytné.

Rebuild-car dělá podobné vestavby jako třeba Egoé. Na snímku tak můžete vidět obytnou variaci se sadou Noemi (novinka).
Spojit čtyři do jednoho se podařilo české firmě Rebuild-car, která ukázala Toyotu ProAce L2 s dvoulitrovým dieselem (130 kW), již lze proměnit na obytku, dodávku pro přepravu materiálu, cyklovůz s nabíjením elektrokol nebo na čtyřmístné MPV.
Začneme tím nejzajímavějším, tedy bydlíkem. Zde je hlavní spaní pro dva dospělé řešeno ve výklopné střeše značky SCA, na jejímž vrcholu najdete solární sestavu o výkonu 400 W.
Bufík má výkon 2 kW.
Ta živí baterie LiFePO4 umístěné pod sedadlem řidiče a elektrické zásuvky rozvedené do zadní části vozu. Tepelný komfort poté obstarává termostatem řízené naftové nezávislé topení s výkonem 2 kW.
Z boční části poté vykoukne kuchyňka s vařičem, zásobníkem na vodu a umyvadlem, přičemž celou sestavu lze užít také uvnitř auta. Dále nechybí diodové osvětlení, dřevěná podlaha, ochrana proti vybití baterií nebo rozšíření úložných prostor o textilní tašky umístěné vzadu.

Základní kuchyňka je řešená z boku.
Volitelně se dodává kromě otočného sedadla spolujezdce ještě rozšiřující obytná vestavba Noemi nabízející rozkládací postel pro dvě osoby a vylepšenou kuchyňku, čímž se zvýší kapacita nocležníků ze dvou na čtyři.
Pokud jde o cyklo vestavbu, tak ta zachovává základní výbavu obytňáku, avšak celou zadní část vyplňuje nosičem pro tři jízdní kola. A protože jsou vzadu zásuvky, můžete zde (případné) elektrobicykly také nabíjet.

Jedno ze čtyř provedení slouží pro převoz jízdních kol.
Jestliže nosič kol vymontujete, získáte tím nákladový prostor pro transport různých věcí, případně můžete do integrovaných lišt namontovat dvě sedadla a dopřát cestujícím vzadu královský prostor.
Základní čtyři v jednom sestava vyjde u Rebuild-car na 1 390 000 Kč včetně daně, rozšíření v podobě obytné vestavby Noemi pak stojí od 83 000 Kč s DPH nahoru. Za zásadní přednost modelu lze tedy považovat chytrou variabilitu a čtyřnásobnou účelovost, díky čemuž vůz neztrácí svůj původní tovární účel – dopravovat osoby a věci z A do B.