Hlavní obsah

Češi vylepšili Toyotu ProAce na čtyři v jednom. Auto můžete proměnit na obytku, MPV, cyklovůz či dodávku

Foto: Rebuild-car

Další zajímavá přestavba dodávkové Toyoty pochází opět z Česka.

Oblíbená Toyota ProAce se nám díky různým úpravcům ukázala v mnoha variantách, nicméně poslední zachycený kousek je takové čtyři v jednom. Česká firma Rebuild-car nechtěla řešit kompromisy, tak představila Toyotu ProAce, kterou lze proměnit na obytňák, dodávku, cyklovůz nebo rodinné MPV.

Článek

Dodávkové vozy krabicovitého typu jsou v našich končinách celkem oblíbené, zejména díky jejich univerzálnosti. Ještě větší variabilitu pak těmto praktickým auťákům dodávají různé přestavby/vestavby – od účelových po obytné.

Foto: Rebuild-car

Rebuild-car dělá podobné vestavby jako třeba Egoé. Na snímku tak můžete vidět obytnou variaci se sadou Noemi (novinka).

Spojit čtyři do jednoho se podařilo české firmě Rebuild-car, která ukázala Toyotu ProAce L2 s dvoulitrovým dieselem (130 kW), již lze proměnit na obytku, dodávku pro přepravu materiálu, cyklovůz s nabíjením elektrokol nebo na čtyřmístné MPV.

Začneme tím nejzajímavějším, tedy bydlíkem. Zde je hlavní spaní pro dva dospělé řešeno ve výklopné střeše značky SCA, na jejímž vrcholu najdete solární sestavu o výkonu 400 W.

Foto: Rebuild-car

Bufík má výkon 2 kW.

Ta živí baterie LiFePO4 umístěné pod sedadlem řidiče a elektrické zásuvky rozvedené do zadní části vozu. Tepelný komfort poté obstarává termostatem řízené naftové nezávislé topení s výkonem 2 kW.

Z boční části poté vykoukne kuchyňka s vařičem, zásobníkem na vodu a umyvadlem, přičemž celou sestavu lze užít také uvnitř auta. Dále nechybí diodové osvětlení, dřevěná podlaha, ochrana proti vybití baterií nebo rozšíření úložných prostor o textilní tašky umístěné vzadu.

Foto: Rebuild-car

Základní kuchyňka je řešená z boku.

Volitelně se dodává kromě otočného sedadla spolujezdce ještě rozšiřující obytná vestavba Noemi nabízející rozkládací postel pro dvě osoby a vylepšenou kuchyňku, čímž se zvýší kapacita nocležníků ze dvou na čtyři.

Pokud jde o cyklo vestavbu, tak ta zachovává základní výbavu obytňáku, avšak celou zadní část vyplňuje nosičem pro tři jízdní kola. A protože jsou vzadu zásuvky, můžete zde (případné) elektrobicykly také nabíjet.

Foto: Rebuild-car

Jedno ze čtyř provedení slouží pro převoz jízdních kol.

Jestliže nosič kol vymontujete, získáte tím nákladový prostor pro transport různých věcí, případně můžete do integrovaných lišt namontovat dvě sedadla a dopřát cestujícím vzadu královský prostor.

Základní čtyři v jednom sestava vyjde u Rebuild-car na 1 390 000 Kč včetně daně, rozšíření v podobě obytné vestavby Noemi pak stojí od 83 000 Kč s DPH nahoru. Za zásadní přednost modelu lze tedy považovat chytrou variabilitu a čtyřnásobnou účelovost, díky čemuž vůz neztrácí svůj původní tovární účel – dopravovat osoby a věci z A do B.

Načítám