Článek
To nejdůležitější hned na začátek: pod kapotou je osvědčená benzinová čtrnáctistovka TSI o výkonu 150 koní, kterou doplňuje elektromotor s výkonem 115 koní. Díky tomu je hybridní verze tou nejvýkonnější v nabídce modelu Tarraco – nabídne 245 koní a točivý moment 400 Nm.
Žádné jiné Tarraco nejede rychleji a nezvládne „stovku“ v lepším čase, verze PHEV zvládne 0-100 km/h za 7,4 sekundy a jede rychlostí až 217 km/h. Rychlost dobití lithium-iontových akumulátorů zatím automobilka nekomentovala.
V zadní části je pod podlahou ukryta sadu lithium-iontových akumulátorů o kapacitě 13 kWh. Na základě zvoleného jízdního režimu je možné jet výhradně na elektrický pohon – auto pak ujede 50 kilometrů. Pro automobilku je důležité, že průměrné emise jsou pod hodnotou 50 gramů CO2 na ujetý kilometr, což papírově sníží celkové emise, a Seat tak nemusí platit „mastné výpalné“ Evropské unii.
Kromě hybridní verze Seat představuje Tarraco ve verzi FR. Ta přináší sportovnější vzhled. Jde o širší podběhy kol (blatníky mohou vyplňovat až dvacetipalcové disky, když standardem jsou „devatenáctky“) nebo zadní spoiler. Pozorné oči si všimnou nových zadních světel a nového šedého laku Fura.
V rámci modelové péče přichází také možnost dokoupit nezávislé vytápění a asistent pro jízdu s přívěsem Trailer Assist.
Na frankfurtském autosalonu uvidíte plug-in hybridní Tarraco ve formě studie. Ale nenechte se zmást, sériová verze se o mnoho lišit nebude. Do výroby zamíří příští rok za dosud nezveřejněnou cenu.