Článek
Do poslední chvíle se povedlo Renaultu utajit když ne vzhled vozu, tak alespoň motor, který bude zodpovědný za výrobu zábavy za volantem. Žádný dvoulitr, v jaký mnozí doufali, ale přeplňovaná osmnáctistovka z nové Alpine. Někteří už možná zavírají okno, protože bez atmosféry to pro ně nemá cenu, ale pokrok a emisní špicly zkrátka nezastavíme. Pojďme se tedy podívat, co dalšího si pro nás RenaultSport přichystal. 280 koní a 390 N.m, to je jen začátek příběhu.
Operativní leasing Renault Mégane
K dispozici je pořád i manuální šestistupňová převodovka, případně automat EDC o stejném počtu stupňů. Podvozkově se Renault chlubí nejen zatáčením všech čtyř kol 4Control, ale hlavně hydraulickými dorazy na obou nápravách. Auto je vepředu o 6 cm širší (vzadu o 4,5 cm), má přepracované přední a zadní nárazníky a prodávat se bude ve dvou variantách - Sport a Cup. Přidá se ale i ostré Trophy. Nyní však již nechme mluvit naše reportéry, kteří posbírali první dojmy z vozu!