Článek
Tak předně volant je tu na špatné straně. Ale to je pro Indii normální vzhledem k tomu, že byla do roku 1947 britskou kolonií. Netradiční jsou však také oranžové dekory na palubní desce, ve středové konzole a v panelech dveří (doplněné barevně sladěným prošíváním sedadel), které příjemně oživují interiér (v Evropě to bývá spíš nudná kombinace černé s padesáti odstíny šedi). Neobvyklé jsou i krajní výdechy klimatizace s tvarem šestihranu orientovaného na výšku.
Zbytek architektury však následuje evropskou moderní vlnu. Palubní desce dominuje volně stojící 10palcový dotykový displej infotainmentu, který pomohl pročistit kabinu od zbytečných tlačítek, protože bude pokrývat většinu sofistikovaných funkcí celého vozu. Tedy vyjma klimatizace, ta má totiž stále svůj vlastní panel o trochu níže ve středové konzole – ačkoli i ten už je zcela beztlačítkový. Před řidičem je pak kromě nového dvouramenného volantu také digitální přístrojový panel.
Technicky by tak vůz měl být velmi blízký svým evropským sourozencům, ale s ohledem na nižší náročnost indického trhu a očekávanou nižší pořizovací cenu tu určitě budou jistá zjednodušení. Škoda však pro novinku slibuje velkorysý vnitřní prostor (hádáme, že na úrovni evropského Kamiqu, jemuž bude velikostně podobná) s příkladně objemným zavazadlovým prostorem, spoustu odkládacích míst a pochopitelně také (dosud nespecifikovaná) Simply Clever řešení, které podpoří praktičnost celého vozu.
Nový model se v celé své kráse představí již v průběhu tohoto měsíce, ale pokud si na něj děláte zálusk, raději zopakujeme, že Škoda Kushaq se do Evropy nepodívá – jde o SUV, kterým chce česká automobilka začít dobývat indický trh. S takhle povedeným autem by se jí to mělo podařit…