Článek
Jednou to prostě muselo přijít. Už při návratu do LeMans Porsche šokovalo celý svět použitím pohonné jednotky. Do svého hybridního speciálu vložilo přeplňovaný čtyřválec. Od té doby se začalo spekulovat, kdy se čtyři válce dostanou do některého ze sériových modelů. Jako první je downsizingem postižen Boxster a Cayman, který navíc dostal číslovku 718, aby tak odkazoval na otevřený sportovní vůz s úspěchy v motorsportu. I ten měl uprostřed čtyřválcový motor.
Porsche 718 Cayman přichází stejně jako otevřený sourozenec Boxster zatím ve dvou variantách. Základní a ostřejší S. Mezi nimi je však obrovský rozdíl. Technické údaje mluví o půl litru objemu a 50 koní, ale subjektivně při ostré jízdě na okruhu jsou to světelné roky. Naštěstí Porsche opět vylepšilo podvozek, že už snad tohle auto nemůže být ovladatelnější. Více se dozvíte ve videu ze Švédska, kde byla jeho mezinárodní prezentace.