Článek
Slůvko Life v názvu auta znamená, že se jedná o verzi pro „život“. Tedy pro početnější rodiny s dětmi, případně třeba pro podnikatele, využívající jedno auto pro pracovní účely i pro rodinné výletování. Právě z toho důvodu nese nový Opel do značné míry rysy dodávky. Na německy striktní příď navazuje kabina o proporcích krabice, disponující velkým zavazadelníkem a posuvnými bočními dveřmi.
Tato krabice může navíc nabírat dvou různých délek, s nimiž jde ruku v ruce i rozvor. Ve standardní délce má auto 4,4 metru, v té prodloužené potom 4,75 metru. Zavazadelník má základní objem 597, potažmo 850 litrů, a při sklopení sedadel a naložení po střechu uveze Combo dokonce 2 126 nebo 2 693 litrů. To je slušně velká krabice…
Zaměření na praktičnost ovšem nekončí surovými hodnotami velikosti kufru. Combo Life je prošpikováno přihrádkami, schránkami a odkládacími plochami po celém interiéru. Palubní deska se může četnými držáky nápojů poměřovat s dodávkami a nanejvýš praktická nám přišla i výklopná schránka, umístěná přímo na stropě kufru.
Na druhou stranu se nám při prvotním prolézání auta nepozdával enormně široký středový tunel, oddělující řidiče a spolujezdce. Šíře nevzhledného tunelu z černého plastu zasahuje do místa řidiče tak, že se o něj nejde neopírat kolenem. Snad ve všech ostatních ohledech je ale interiér ergonomicky promyšlený.
Nabídka motorů čítá jen dvě jednotky, ovšem se širším záběrem výkonových verzí. Za benzín je tu přeplňovaný tříválec o objemu 1,2 litru, disponující buď 110, nebo 130 koňmi. Další volbou je naftový čtyřválec o objemu 1,5 litru, dosahující od 75 do 130 koní. Nejsilnější verze obou motorů si lze dopřát i s osmistupňovou automatickou převodovkou.
Combo Life jde do oficiálního prodeje co nevidět a první zákaznická auta přijdou v průběhu léta. Drobnou neznámou zatím zůstávají české ceny. Svůj ceník zatím nestanovila ani francouzská dvojčata, takže konkrétní částky lze jen těžko odhadovat.