Hlavní obsah

Prohlédněte si propracovaný interiér nového Hyundai i20

Foto: Hyundai

Nový Hyundai i20 už nás zaujal svým sportovním designem exteriéru, který ve třídě tak trochu nudných nákupních tašek udělá určitě slušný průvan. Ještě zajímavější je ale jeho interiér, který by slušel i autu o třídu výš. Nevěříte? Přesvědčte se na vlastní oči!

Článek

Sportovně-elegantní tvary nového Hyundai i20 jsme si mohli v klidu prohlédnout do nejmenšího detailu už dříve, nyní můžeme prozkoumat hlubiny jeho interiéru. Hodně atraktivního interiéru nutno poznamenat – už na první pohled upoutá zcela nový volant s netradičními čtyřmi paprsky a vodorovné žaluzie táhnoucí se napříč palubní deskou vkusně propojující středové a krajní výdechy klimatizace.

Klíčovým prvkem architektury kabiny jsou dva 10,25palcové displeje – ten před řidičem je určen digitálnímu obrazu palubních přístrojů, ten na středové konzoli patří nové generaci infotainmentu s dotykovým ovládáním. Infotainment disponuje online funkcemi (info o dopravě, počasí atd. plus vzdálený přístup přes mobilní aplikaci), svůj smartphone můžete připojit přes Android Auto i Apple CarPlay a bezdrátově si ho nabít (ačkoliv máte vpředu k dispozici hned dva USB porty).

Foto: Hyundai

Bez digitálních displejů by to už dnes nešlo

V nabídce je také hi-fi Bose s osmi reproduktory a náladové ambientní osvětlení, k tomu ty nejmodernější bezpečnostní jízdní asistenty – nouzové brzdění bude umět detekovat také chodce a cyklisty, inteligentní omezovač rychlosti se bude přizpůsobovat místnímu značení a adaptivní tempomat dokáže využívat data z navigace. Prostě špičková výbava hodná adepta vládce segmentu.

Foto: Hyundai

Náladové ambientní osvětlení dokáže v noci vykouzlit správnou atmosféru

Vás bude ale určitě víc zajímat, že vnitřní prostor i20 mezigeneračně povyrostl. Celé auto je o 30 mm širší a má o 10 mm delší rozvor, takže si posádka snáz udělá pohodlí. Kufr se nafoukl o 25 litrů na skvělých 351 litrů – to je o 21 litrů víc, než kolik nabídne krátká Škoda Fabia (právě od ní si i20 půjčila trik s vyjímatelným platem, které jde zasunout za zadní sedadla), a řadí se tak k tomu nejlepšímu z celého segmentu (na nedostižných 391 litrů nového Clia však nemá).

Základem nabídky motorizací bude čtyřválcová atmosféra 1,2 MPi s výkonem 84 koní spojená s 5rychlostní manuální převodovkou. Lepší volbou však bude jedna ze dvou variant přeplňovaného tříválce 1,0 T-GDI disponující výkonem 100 nebo 120 koní. Obě verze jsou vybavené 48V mild-hybridním ústrojím, které bude pomáhat zvyšovat efektivitu a šetřit palivo, a půjdou párovat s šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým dvouspojkovým automatem.

Nový Hyundai i20 dorazí na trh už v průběhu léta, aby se porval se silnou konkurencí – horké a lákavé novinky jako Peugeot 208, Opel Corsa nebo Renault Clio mu rozhodně nedají nic zadarmo!

Načítám