Článek
Závodní verze je určená pro seriál závodů TC America je postavena na modelu BMW M2 CS se silniční homologací, má podobné tvary jako originál, karoserii vyrobenou z uhlíkových vláken a mnoho aerodynamických prvků včetně zadního křídla nebo difuzorů.
Pod kapotou pracuje turbodmychadlem nadopovaný třílitrový řadový šestiválec, který nabídne výkon v rozmezí od 284 koní do 370 koní. Výkon je nastavitelný, to kvůli naladění pro daný typ závodu. Točivý moment je však vždy 550 Nm. Nutno dodat, že originální silniční verze M2 CS nabídne výkon 450 koní. V BMW však myslí i na zákazníky, kteří se chtějí účastnit také jiných soutěží, proto si můžete koupit verzi M2 CS Racing naladěnou až na 456 koní.
Motor je spárovaný se sedmirychlostní dvouspojkovou automatickou převodovkou, která posílá veškerou sílu na zadní nápravu. Vzadu ještě pracuje mechanický diferenciál s omezeným prokluzem a vlastním systémem chlazení. Vozidlo dále poskytne plně nastavitelný podvozek, silnější brzdy, bezpečnostní rám (roll-cage) a další bezpečnostní prvky. Interiér je pak kompletně přestavěný do závodního kabátku.
Cena pro severoamerický trh nebyla stanovena, evropská varianta však vyjde na 2,4 milionu korun. Automobil pro závodní sérii TC America bude připraven na sezónu 2021, přičemž nejbližšími konkurenty jsou Honda Civic Type R TC, Nissan 370Z a Hyundai Genesis Coupe.
BMW M2 CS Racing je nástupcem modelů M235i Racing a M240i Racing pro závody TC America, čímž se ladně přesunujeme k největšímu problému auta. Jde o závodní speciál, byť špičkově naladěný, takže není reálné ho legálně dostat na značky. Musí vám tedy případně postačit jeho trochu méně odladěný karbonový bratr BMW M2 CS.