Článek
Když se v roce 2018 ukázal čtvrtý Jimny v ryze krabicovém provedení, mnoho řidičů zajásalo. Dlouho očekávaný debut modernizovaného pravověrného off-roadu se v záplavě uměle tlačených hybridů a elektromobilů jevil jako zázrak. Jenže věčně netrvá ani oběd, takže prcek od Suzuki dojel na emise a zmizel z nabídky. Kdo nad ním zlomil hůl, měl by spěchat pro zpevňovací pásku, Jimny se totiž vrací.

Suzuki Jimny je zpět, ovšem jako dvoumístný náklaďák
Automobilka ohlásila comeback vozu ve formě dvoumístného lehkého nákladního automobilu, a to znamená, že se jeho uživatelé dočkají většího nákladového prostoru o objemu 863 litrů a ochranné dělící mříže, ovšem přijdou o zadní sedačky. Ruku na srdce, komu to vadí? Většina lidí stejně jezdí v autě sama, maximálně ve dvou.

Vnější design se nezměnil, bystré oko zahlédne jen ochrannou dělicí mříž
Stále se tedy bavíme o autě na žebřinovém rámu, se čtyřkolkou, tuhými nápravami a redukcí. Změny se nedotkly ani motoru, pod kapotou bude pořád benzinová patnáctistovka naladěná na výkon 75 kW (102 k) a sílu 130 Nm. Řazení obstará i nadále pětirychlostní manuál. Zkrátka skoro všechno bude jako dřív.

Základy a pohonné ústrojí zůstaly stejné
Jak se na takovou situaci díváte vy? Vadí vám absence zadních sedadel, nebo jste naopak rádi, že se Suzuki Jimny bude v Evropě prodávat i nadále? Očekáváme vaše reakce v komentářích pod článkem a v anketě níže.