Článek
Stejně jako v případě modelů Cayenne a Panamera se Macan musí spokojit s nižším zdvihovým objemem. Příliš to ale nevadí, protože mu ubyl jen jeden decilitr a pořád má pod kapotou šest válců. Agregát o objemu 2,9 litru dostal centrálně umístěnou dvojici turbodmychadel, díky čemuž jeho výkon povyskočil na celkových 380 koní (+20 k) a 520 Nm (+20 Nm).
V případě verze s příplatkovým paketem Sport Chrono zvládne Macan GTS sprint z nuly na 100 km/h za 4,7 sekundy – o tři desetiny rychleji než předtím. Ručka rychloměru se zastaví na hodnotě 261 km/h. Zajímavé je porovnání s nejvýkonnější verzí Turbo. Ta je ve všech udávaných parametrech rychlejší – 4,3 sekundy a 270 km/h –, Porsche ale coby nejsportovnější verzi modelové řady Macan vyhodnocuje právě GTS.
Milovníky hezkého zvuku potěší speciálně naladěná výfuková soustava s černými koncovkami. Proti verzi před faceliftem se nové GTS snížilo o 15 milimetrů. Standardem jsou dvacetipalcová kola nazvaná RS Spyder Design s kotouči o průměru 360, respektive 330 mm (vzadu). Za dosud neupřesněný příplatek lze mít karbon-keramické brzdy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake).
Všechny Macany GTS mají standardně paket Sport Design s výraznější přídí a prahovými nástavci. Na přídi je více dílů v černé barvě a zatmavené jsou i standardně dodávané LED světlomety. Zajímavostí interiéru je tříramenný sportovní volant a speciální sedačky vyhrazené pro GTS. Z barev dominuje černá, která stylově kontrastuje s červenými detaily; nemálo ploch je pokryto Alcantarou.
Na německém trhu stojí Macan GTS 77 880 eur, což jsou v přepočtu necelé dva miliony korun.