Článek
Řekněme si to rovnou v číslech. Čtyři litry, dvě turba, osm válců, 550 koní, 770 N.m, osm stupňů automatické převodovky a čtyři poháněná kola. Zrychlení na stovku za 3,9 sekundy, maximální rychlost 286 km/h. K tomu všemu 48 voltový elektrický okruh a aktivní aerodynamika, díky které auto z 250 km/h zabrzdí o dva metry dříve. Vážně se stále bavíme o rodinném SUV, které dokáže utáhnout pořádný přívěs!
Nové Porsche Cayenne Turbo jednoduše opět boří zavedené pořádky. Má řízení všech čtyř kol, aktivní stabilizátory a vektorovací diferenciál, takže v zatáčkách bude chtít vyzvat fyzikální zákony na souboj. Motor se má dostat i do další generace Audi RS6 a můžeme očekávat, že varianta Turbo S již atakuje hranici 600 koní.
Turbo se od sourozenců liší pozměněnou přídí, jedenadvacetipalcovými koly či upavenými diodovými světlomety. Nechybí rozšířený rozchod kol, dvojité koncovky výfuku či vzduchový podvozek. Je to sice stále SUV, ale dost možná bude v zatáčkách fungovat lépe, než značná část sportovních aut.