Článek
Mustangu zůstala jeho elegantní linie kabiny, ovšem dlouhá příď je zcela narušena zakulacenou čelní maskou, v níž se světlomety ztrácejí v „oteklém“ okolí. Nateklá je taky zadní zkrácená partie, na níž se objevily světlomety převzaté z Mercedesu AMG GT. Pod kapotou je standardní pětilitrový osmiválec z Mustangu s výkonem 420 koní.
V interiéru se nachází většina prvků a výbavy zaoceánského sporťáku, ovšem vše je obaleno kvantem světle hnědé kůže a někdo vyměnil standardní navigaci od Fordu za obrovský tablet uložený na výšku. Za běžných okolností nehaníme ničí práci a snahu, ale ruku na srdce, celý tento výtvor od začátku do konce vypadá vážně příšerně.
Na fotkách, které vypustila parta s názvem KHM Motor Poland, stojí Warszawa M20 GT vedle původní Warszawy M20 – tedy vedle auta, kterému má vzdávat hold. Upřímně nevidíme vůbec žádnou souvislost či designový odkaz a naopak nám přijde velmi úsměvné, že pro „znovuzrození“ warszawy, tedy auta původně ze Sovětského svazu posloužil právě americký Ford Mustang.
Velmi odvážná kreace byla představena na akci Economic Forum v Krynici a její tvůrci mají prý vyrobit 10 zákaznických aut ročně – jen jsme tedy zvědaví, komu je chtějí prodat. Vcelku zajímavá byla i informace, podle níž je celá přestavba schválená a posvěcená evropskou divizí Fordu. Na to se modrý ovál ohradil, že žádná dohoda neexistuje a od celého projektu se distancoval. Máme takový zvláštní pocit, že tohle je jediná Warszawa M20 GT, kterou kdy svět spatřil.