Článek
Nová elektrická dodávka je postavená na stejném technickém základu EMP2 (Efficient Modular Platform) jako již dříve představené modely Citroën e-Jumpy a Opel Vivaro-e. Z baterií tak u všech tří modelů čerpá energii elektromotor s parametry 100 kW (136 koní) a 260 Nm točivého momentu.
V nabídce pro E-Traveller jsou tři provedení, které se liší délkou. Základem je Compact - L1 s délkou 460 cm, dále Standard – L2 (495 cm) a konečně Long – L3 s délkou 530 cm. Výška vozu je vždy 190 cm, takže by s autem neměl být problém zajet do podzemních garáží.
V případě e-Travelleru je možné výkon nastavit ve třech různých úrovních: pokud chcete co nejvyšší dojezd, má motor výkon 60 kW a točivý moment 180 Nm. Pakliže preferujete vyšší výkon (a menší dojezd), je tady nejvýkonnější mód - 100 kW a 260 Nm. Zlatou střední cestou je pak režim nazvaný Normal, kdy motor dává 80 kW a 210 newtonmetrů točivého momentu.
Lithium-iontové baterie jsou umístěné pod podlahou a nezmenšují prostor pro posádku či zavazadla. Nabízí se dvě varianty: 50 kWh s dojezdem 230 km a 75 kWh, která ale není dostupná pro nejmenší rozvor (L1). Větší baterie nabídne dojezd až 330 kilometrů.
Dobití lze realizovat přes 7,4 kW nebo 11 kW wall box. S ním trvá nabití baterií 7,5 hodiny, respektive 5 hodin (50 kWh baterie). Pokud se použije 7,4 kWh zdroj, zabere dobití u větší baterie 11 hodin a 20 minut a u menší 7,5 hodiny. Dobití ze standardní sítě není moc praktické, protože je velice dlouhé - celých 47 hodin, tedy skoro dva (!) dny, respektive 31 hodin u menší baterie.
Peugeot zatím neoznámil, kdy přijde elektrická verze Travelleru na trh. S ohledem na své sourozence z PSA předpokládáme, že do prodeje zamíří letos v létě a první zákazníci se dočkají na podzim.