Článek
Harris se nedávno svezl s nejsilnější Teslou Model 3, dvoumotorovou verzí Performance, a příjemně ho překvapila. Poté uspořádal závod ne na čtvrt, ale rovnou na půl míle, tedy 800 metrů, a vyzval rovnou tři soupeře – BMW M3, Mercedes-AMG C63 a Alfu Romeo Giulia QV.
Z místa Tesla odstartovala s přehledem nejlépe, ale ve vyšších rychlostech už elektromobily začínají trochu ztrácet. I přesto Teslu dokázal nakonec předjet pouze Mercedes. Na moderátora to udělalo dojem a pak Teslu Model 3 v kostce popsal jako „AK-47 v převlečení za nůž na máslo“.
Na svém twitteru se následně svěřil se šokující informací: „Tak myslím, že si Teslu Model 3 brzy koupím. Není sice tak zábavná jako M3, ale jako moje vstupenka do světa elektromobility by měla dobře posloužit, aspoň do doby než vymyslí, jak udělat elektromobily zábavnější a více žádoucí.“
So, I think I’ll be buying a Tesla Model 3 quite soon. Thought it was so impressive. Nothing like as enjoyable as an M3, but as my first toe-dip into the leccy world, it should work until they figure out how to make EVs more fun and desirable.
— chris harris (@harrismonkey) June 24, 2019
Jedno je tedy jisté – už i Harris začíná být nakloněn elektrickým autům, byť sám uznává, že pořád mají své mouchy. A jedno je taky jasné – svoje benzinové krasavce nevymění. Tedy aspoň zatím.
V současnosti vlastní auta jako právě zelené BMW M3 nebo šedé Audi RS6 (bez označení RS6, rošťák jeden) a nebo 911 GT3 ve verzi Touring, tedy bez zadního křídla. Nebrání se ale ani starším vozům jako BMW 523i E39, které si mimochodem velmi chválí, M5 E28 nebo třeba starší Range Rover.
V jeho garáží se v minulosti ale usadily i kousky jako vzácné Porsche 911 GT3 RS 4.0, které prodal údajně kvůli vysokým provozním nákladům, ale měl i Ferrari 599 a Ferrari FF.