Článek
Ale přesto věříme, že bude povedený – Mazda totiž v posledních letech nemá na kontě žádné nepovedené auto. No, vážně! Malá dvojka je vynikající, nová trojka vypadá hvězdně, šestku prostě milujeme a zvýšené modely CX-3 a větší CX-5 nás přesvědčily, že i SUV mohou jezdit dobře. Od nové CX-4, která se má nacpat do těsné mezery právě mezi CX-3 a CX-5, proto máme ta největší očekávání!

Nejnovější vývojový stupeň sofistikované platformy SkyActiv je základem pro novou trojku i pro připravovaný crossover CX-4
Ostatně oprávněně – Mazda pro CX-4 totiž využije nejnovější verzi SkyActiv platformy, která je základem i zbrusu nové trojky, s níž se již brzy svezeme. To znamená nízkou hmotnost, úsporné a výkonné SKY-G (atmosférické benzinové čtyřválce 1,5 l a 2,0 l) a SKY-D (turbodiesel s objemem 1,5 l a 2,0 l) motory včetně převratného SKY-X (chytře kombinuje ty nejlepší vlastnosti bezinové a dieselové jednotky a pro další snížení spotřeby využívá techniku mild hybrid). A k tomu pochopitelně nutno připočíst ty nejnovější technologie a jízdní asistenty. Nový crossover má taky pokračovat ve vývoji elegantního designového směru Kodo, takže by se na něj mělo i hezky dívat.
My se ale stejně nejvíc těšíme za volant, protože Mazda má tradičně nejpříjemnější auta pro nadšené řidiče. Ano, dokonce i SUV. A ne, nezbláznili jsme se. Jen se jděte svézt. Nebo si počkejte na novou CX-4, která bude odhalena už 5. března. My jsme na ni už dost zvědaví, co vy?