Článek
Vatikán skoro sto let spolupracuje na dodávkách aut se společností Mercedes-Benz. Posledních 45 let používají papežové ke svým veřejným vystoupením speciálně upravené vozy třídy G. Relativně čerstvě je však vůbec poprvé „géčko“ elektrické.
Specialitka má pouze jeden pár dveří (takovou verzi v sérii nekoupíte), je otevřená a její čtyřkolka tvořená čtyřmi elektromotory uzpůsobena jízdě v nízkých rychlostech, právě tak se papamobil pohybuje nejčastěji.
Vůz je zhotoven v bílé barvě s bílým interiérem a červeným koberečkem. Sedadlo umístěné uprostřed je výškově nastavitelné a otočné, aby mohl papež zdravit své příznivce ze všech možných stran.

Sériové auto prošlo celou řadou úprav.
Hrozí-li špatné počasí, je „géčku“ nasazena pevná střecha. Vzadu za papežem jsou pak ještě dvě místa k sezení pro doprovod či ochranku. Dle metodiky WLTP poskytne vůz dojezd 434 až 473 kilometrů na jedno nabití. Ale vzhledem k tomu, jak bude tento kousek používán, zvládne určitě mnohem víc.

Géčko může být vybaveno i pevnou střechou.
Působivé jsou však i ostatní parametry – výkon 587 koní, točivý moment 1 163 newtonmetrů a baterie s kapacitou 116 kWh, která se z 10 na 80 % dobije za zhruba půl hodinky.