Hlavní obsah

Zlevňuje už i Čína. SUV T5 Evo snížilo ceny napříč modelovou řadou. Za méně koupíte benziňák, hybrid, elektriku i dračí edici

Foto: Jakub Misík

Čínský Dongfeng se už relativně zabydlel na českém trhu a značně rozšířil svoje modelové portfolio, dnes čítající 17 různých vozů. Koncem roku se importér rozhodl zlevnit celou nosnou modelovou řadu T5 Evo, která u nás patří k oblíbeným. Nabídka je ovšem limitovaná časem.

Článek

Dongfeng (včetně značek Voyah, M-Hero) se na českém trhu zprvu rozkoukával, ovšem nyní více šlápl jak do marketingu, tak do rozšíření modelových řad. Nosnými prodejními etalony značky jsou MPV nazvané U-Tour a dynamicky tvarované SUV T5 Evo, které trochu připomíná lamborghini a trochu porsche.

Každopádně importér právě T5 Evo akčně zlevnil, a to celou modelovou řadu o 75 000 Kč. Bez podmínek nebo háčků, pouze s časovým omezením do 5. prosince 2024, které se podle vyjádření zástupců značky prodlužuje až do 20. prosince 2024.

Základní T5 Evo tak koupíte v základu po slevě za 714 900 Kč, respektive 744 900 Kč ve vyšší výbavě. Model nabízí přeplňovanou benzinovou patnáctistovku spojenou se sedmirychlostním automatem a pohonem předních kol.

Foto: Dongfeng

Dongfeng T5 Evo patří k nosným modelům značky v Česku.

Výbava obsahuje například klimatizaci, vyhřívaná sedadla, ventilované a masážní sedadlo řidiče, 19palcová kola, parkovací kameru, zadní parkovací senzory nebo výběr z pěti barev karoserie.

Dongfeng T5 Evo v dračí edici stojí akčních 754 900 Kč a pyšní se zejména sportovně laděnou karoserií. Motoricky jde o totožnou přeplňovanou patnáctistovku, jakou nosí standardní T5 Evo, stejně tak v útrobách najdete automatický dvouspojkový sedmikvalt.

Foto: Dongfeng

Dongfeng T5 Evo v dračí edici má dynamický bodykit.

Dragon Edition má ve standardu např. 19palcová kola, 360stupňový parkovací systém, automatickou klimu, přední i zadní parkovací senzory, základní asistenční systémy, vyhřívaná sedadla nebo masážní a ventilované sedadlo řidiče.

Hybridní T5 Evo HEV za sníženou cenu 844 000 Kč nosí kabát edice Dragon, ovšem liší se pohonem. Motorem je opět přeplňovaný zážehový čtyřválec 1,5 litru, nicméně převodovka je pouze jednostupňová, přičemž do agregátu je napojen ještě elektromotor čerpající energii z akumulátoru o kapacitě 2 kWh.

Foto: Jakub Misík

T5 Evo včetně hybridní verze zezadu vypadá trochu jako Porsche Cayenne.

Samonabíjecí hybrid má ve standardní výbavě 19palcová kola, LED lampy, klimu, elektricky nastavitelná sedadla s výhřevem, ventilované a masážní sedadlo řidiče, elektricky ovládané páté dveře, parkovací senzory, parkovací kameru nebo třeba tempomat.

Plně elektrické T5 Evo EV se po omezený čas prodává za 1 174 000 Kč. Pod kapotou elektromobilu pracuje jeden elektromotor, který čerpá energii z trakčního akumulátoru o kapacitě 85,9 kWh. Kombinovaný dojezd je pak dle WLTP rovných 550 km.

Foto: Dongfeng

T5 na baterku má specifickou příď.

Ve standardu najdete například LED lampy, 19palcová litá kola, střešní okno, klimu, elektricky stavitelná vyhřívaná sedadla, ventilované a masážní sedadlo řidiče, elektrické ovládání pátých dveří nebo základní balík asistentů.

Modely Dongfeng koupíte v Česku už na 13 místech, konkrétně v Havířově, Kroměříži, Hodoníně, Brně, Hradci Králové, Táboře, Českých Budějovicích, Praze, Jičíně, Plzni, Liberci, Děčíně a ve Slaném.

Načítám