Článek
Koncepční studie Alpenglow HY6 je vlastně evolucí předchozího konceptu HY4, která dostala zásadní vylepšení ve formě šestiválcového motoru namísto čtyřválcového.
Nové hnací ústrojí je složené z 3,5litrového dvakrát přeplňovaného šestiválce z dílen Apline, který nabídne působivý výkon 740 koní a točivý moment 770 Nm přenášený na zadní nápravu skrze šestirychlostní sekvenční převodovku Xtrac.
Motor má čtyři vačkové hřídele hnané řetězem, čtyři ventily na válec, avšak nespaluje benzin, nýbrž vodík. Ten je skladován v trojici vysokotlakových nádrží, každá pojme 2,1 kg plynného vodíku.
Karoserie Alpenglow HY6 zhotovená z uhlíkových vláken měří 5,2 metru, je široce prosklená a vybavená různými aerodynamickými prvky. Dále nechybí sací otvory na kapotě nebo záď s průhledným krytem motoru a konvenčním zadním křídlem.
Vozidlo je stavěné podle regulí motorsportu, Alpine tlačí na organizaci FIA, aby od roku 2028 povolila účast vodíkových aut na vytrvalostních závodech 24 hodin Le Mans. Zároveň však Alpine naznačila možnost produkční verze, ačkoli asi ne tak divoké jako koncept.