Článek
Modelová řada ID. Buzz vítá nové členy. Role základních variant se ujímají modely nazvané Freestyle a Pure. Oba nabízí zadní elektromotor o výkonu 170 koní, který čerpá energii z trakčního akumulátoru o kapacitě 59 kWh. Díky tomu vozy ujedou na jedno nabití cca 330 km v optimálních podmínkách a nabijete je výkonem nejvýše 165 kW.
Pětimístný ID. Buzz Freestyle standardně dodávaný v bílé barvě charakterizují černé polepy ve spodní části dveří, tmavé nárazníky a 18palcová kola se stříbrnými ozdobnými kryty. Vyšší výbava Pure přebírá několik prvků z vrcholovějších výbav Pro, například automatickou klimu, sklopné stolky na opěradlech předních sedadel nebo diodové světlomety.
Pracovní varianta Cargo se dočkala pohonu všech čtyř kol s celkovým výkonem 340 koní, což z ní dělá nejvýkonnějšího továrního pracanta značky. Díky trakčnímu akumulátoru s kapacitou 79 kWh ujede tahle dodávka 4 × 4 na jedno nabití až 432 km a nabijete ji výkonem nejvýše 185 kW. Proti 286koňové zadokolce ID. Buzz Cargo se zvýšila hodnota pro tažení přívěsů, a to z 1 200 kilogramů na 1 800 kilogramů.
Vrcholné provedení GTX naladěné na 340 koní se dočkalo konfigurace s prodlouženým rozvorem. To v praxi znamená zástavbu akumulátoru s kapacitou 86 kWh (s možností nabíjení výkonem až 200 kW) umožňující dojezd na jedno nabití až 475 km, zrychlení z nuly na sto za 6,5 sekundy a možnost tažení přívěsu o hmotnosti 1 600 kg.
Buzz se standardním rozvorem disponuje trakčním akumulátorem 79 kWh (nabíjecí výkon až 185 kW), což mu umožňuje dojezd až 423 km, zrychlení z nuly na sto za 6,1 sekundy, nebo tažnou kapacitu 1 800 kg.
Ceny nových variant pro český trh zatím nebyly oznámeny, nicméně určitou představu si můžeme udělat z těch německých včetně tamní 19% DPH. Základní ID. Buzz Freestyle stojí 49 998 eur (1 258 587 Kč), zatímco vybavenější Pure 54 127 eur (1 362 525 Kč). Pracovní Cargo 4 × 4 stojí s německou daní 59 922 eur (1 508 401 Kč), vrcholné GTX 73 102 eur (1 840 178 Kč) se standardním rozvorem a 74 928 eur (1 886 143 Kč) s prodlouženým.