Článek
Volkswagen nám zase o něco více poodhaluje vzhled nového Transporteru s pořadovým číslem 7. Tentokrát jde o interiér a nákladový prostor.
Díky videu víme, že vůz vsadil na 12palcový digitální přístrojový štít a multifunkční volant s klasickými fyzickými tlačítky, nikoli těmi senzorickými (dotykovými), na které si každý akorát stěžoval.
Dále vidíme řadicí páku pod volantem (manuály ji budou mít klasicky ve středu palubky), na sloupku řízení symbol pro bezklíčový start, vedle na středu pár fyzických tlačítek pod obrazovkou multimédií, otočný volič regulující hlasitost audia, spínač elektrické ruční brzdy a odkládací prostor na nápoje.
Obrazovka infosystému s úhlopříčkou 13 palců dává nahlédnout, kam se přesunula všechna ostatní fyzická tlačítka. Ano, do těch virtuálních sloužících jako zkratky do dalších podmenu. Za středovým displejem jsou pak další odkládací prostory.
Pohled do nákladového prostoru, který bude dostupný v objemech 5,8 a 9,0 m3, nám kromě zadních svítilen ve tvaru C odhalí, že je pod proudem. Nachází se zde totiž zásuvky na 230V nebo USB, které elektřinou uživí různá nářadí či přístroje (až 2 300 W). Je nicméně pravděpodobné, že tato funkce bude dostupná jen pro plug-in hybrid a čistě elektrickou variantu.
Volkswagen sice uvádí, jak se zaměřil na ergonomii a co všechno navrhl, nicméně sedmý Transporter silně vychází z Fordu Transit Custom, takže mimo grafiky, tvaru volantu a některých dalších prvků přebírá i jeho interiér. Díky tomu se na kabinu v plné parádně můžeme podívat už nyní.
Pakliže Volkswagen přebere všechny pohony, bude sedmý Transporter nabízen s dieselovým pohonem jako manuál i automat, dále v plug-in hybridu a plné elektrice. Karoserie by mohly být furgon, kombík s odděleným prostorem pro posádku i náklad, případně pracovní dodávka určená pro převoz osob.