Článek
Německá tuningová firma se „proslavila“ zejména tvorbou velmi nevšedních, mnohdy až nevkusných úprav luxusních vozů – ale o exkluzivitu často jde až v první řadě, a tak si i přesto našla řadu příznivců a zákazníků. Během let si lidé od Mansory troufli na luxusní značky jako Rolls-Royce, Lamborghini nebo Ferrari, a proto se nebáli pustit do typu 812 GTS od poslední jmenované značky.
Model zvaný Stallone se už v minulosti představil, šlo však o upravený typ 812 Superfast, tentokrát jde o typ 812 GTS – částečně jde tedy o takovou „verzi 2.0“. Oku pozorovatele jistě neunikne fakt, že v tomto případě designéři Mansory patrně v konfigurátoru interiéru zvolili oranžovou a pak zatrhli kolonku „označit vše“ – v sytě oranžové je drtivá většina interiéru.
To velmi kontrastuje s kovově šedou barvou karoserie a kompenzuje její nenápadnost (alespoň tedy na poměry Mansory). Hodí se však zmínit, že nedlouho po představení šedé verze lidé od Mansory představili model Stallone GTS také v kompletně oranžové barvě – tedy jak interiér, tak exteriér.
Nelze přehlédnout úpravy karoserie – ty překvapivě v případě Mansory mají dokonce i účel a kromě poutání pozornosti mají mimo jiné za úkol optimalizovat obtékání vzduchu kolem auta. Tyto úpravy zahrnují design předního nárazníku i masky, nástavce bočních prahů, nový design zadního nárazníku s výraznějším difuzorem. Nad ním se potom tyčí výrazné napevno uchycené zadní křídlo, které pokrývá čirý lak – přirozeně proto, aby byla vidět jeho karbonová struktura.
V Mansory auto opatřili také novými kovanými koly vlastní výroby s kontrastními oranžovými límci, s nimi jsou sladěny oranžové akcenty rovněž na dílech karoserie. Přední kola mají šířku 9,5 a zadní 12 palců, jejich průměr je 21, resp. 22 palců, obouvají tedy pneumatiky 265/30 vpředu a 335/25 vzadu.
Kupodivu došlo i na mírné úpravy pod kapotou. Ovšem i takoví šílenci, jako je firma Mansory, ctí motorářský klenot pod kapotou Ferrari 812, a tak došlo jen na přeprogramování řídicí jednotky a nový sportovní výfuk, výkon 6,5l atmosférického dvanáctiválce je potom 840 koní a 740 Nm točivého momentu. Otázkou však zůstává, jak velké procento majitelů Ferrari 812 se dobrovolně rozhodne pro takový „upgrade“, který pochopitelně není levný – nemluvě o ceně samotného Ferrari 812.