Hlavní obsah

SsangYong zlevnil svůj nejprodávanější model. Korando je tak ještě dostupnější, ostudu přitom neudělá ani v základu

Foto: Lukáš Kukla, Garáž.cz

Korando je dlouhodobě prodejním tahounem značky SsangYong (nejen) na českém trhu. A díky staronové základní výbavě Club chce oslovit ještě širší klientelu.

Článek

Je to pět a půl roku, co se korejská automobilka SsangYong vrátila na náš trh. A za relativně krátkou dobu si tu stihla vybudovat slušné postavení, především díky schopným SUV za rozumné peníze. Nejžádanějším modelem je přitom dlouhodobě kompaktní SUV Korando. Jen loni hlásí registrace SDA 2 176 kousků, což z něj dělá osmnáctý nejprodávanější model vůbec.

Navzdory dosavadnímu úspěchu se ale značka rozhodla prodeje Koranda dále podpořit. A tak se do ceníku po odmlce znovu vrací základní výbava Club se sympatickou pořizovací cenou od 519 900 Kč. Nejde přitom o žádné holátko, už ve standardu najdeme 17″ kola z lehkých slitin, tempomat, navigaci nebo plejádu bezpečnostních a asistenčních systémů.

Foto: SsangYong

Kompletní ceník SsangYongu Korando.

Pod kapotou korejského SUV je vždy přeplňovaná benzinová patnáctistovka s výkonem 163 koňských sil a 280 newtonmetry točivého momentu. Standardem je šestistupňová manuální převodovka a pohon předních kol, připlatit si však můžete za automat (42 900 Kč) i čtyřkolku (48 900 Kč).

„Chceme Korando zpřístupnit co nejširší sféře lidí. Naše značka je uznávaná díky atraktivnímu poměru ceny a hodnoty a tímto krokem potvrzujeme náš závazek nabízet zákazníkům ještě dostupnější řešení,“ říká Dominik Ślusarczyk, Country Director značky SsangYong.

Celá akční nabídka na model Korando bude navíc podpořena velkou reklamní kampaní včetně televizních spotů. Vedení společnosti dokonce hovoří o největším zásahu za celých pět a půl roku, tedy od chvíle, kdy se SsangYong na český trh vrátil.

Načítám